Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem nowy na forum więc jeśli był już poruszony podobny temat to proszę o usunięcie/przeniesienie.

Ale do rzeczy. Posiadam BMW E36 1.8 Benz. 1992 r.

Podczas ostatnich dużych śniegów w trakcie cofania w nocy wjechałem w śnieg. Warstwa ok 20 cm.

Próbowałem wyjechac na wolnych obrotach ale jak to podczas takich manewrów zdarzyło się mi wprowadzic silnik na trochę wyższe obroty ok. 3-4 tys. Nagle samochód mi zgasł i już ponownie nie udało się odpalic silnika. Na drugi dzień rano po szybkim wglądzie pod maskę znalazłem odłączony przewód od aparatu zapłonowego. Po podłączeniu przewodu samochód nie odpalił. Z powodu braku czasu przeczyściłem tylko świece i posprawdzałem wszystkie przewody, lecz narazie podłączyłem aku do podładowania i nie wiem czy to coś pomoże.

Słyszałem od znajomego, że jeśli olej jest zużyty samochód nie odpali, jednak wszystko jest ok (świecą 4 kreski na wyświetlaczu). Paliwo jest.

Znajomy powiedział mi, że najprawdopodobniej jest to pompa paliwa.

Może ktoś wie, w jaki sposób najłatwiej zlokalizowac ten problem.

Proszę o ciekawe sugestie.

Pozdrawiam

Mariusz

Opublikowano
przyczyn może być kilka. w przypadki kiedy auto już nie odpala może to być np.czujnik położenia wału. wg mnie albo zobaczyć-przeczytać w książce "sam naprawiam bmwe36" lub podłączyć ją do kompa w tym przypadku może być ciężko bo bunia sama nie dojedzie do warsztatu. zapytaj jakiegoś forumowicza z Twojej okolicy czy nie maja softa.
Opublikowano
Próbowałem wyjechac na wolnych obrotach ale jak to podczas takich manewrów zdarzyło się mi wprowadzic silnik na trochę wyższe obroty ok. 3-4 tys. Nagle samochód mi zgasł i już ponownie nie udało się odpalic silnika.
obstawiam na pekniety pasek rpzrzadu :!: :!: na niskich obrotach pasek ma najwieksze obciazenie co pewnie doprowadzilo do jego naderwania a wieksze obroty zalatwily go do reszty :!:
znalazłem odłączony przewód od aparatu zapłonowego
zapewne odłaczył sie przy gasnacym silniku juz po peknieciu paska :!: najszybszym sposoben na zobaczenie czy pasek caly: dostan sie do kopółki i niech druga osoba zobaczy kiedy ty krecisz silnik czy palec rozdzielajacy tez sie obraca<- taka moja sugestia

JAKBYM SIE MYLIL POPRAWCIE MNIE :!: :!:

...mimo staran otoczenia nie udało mu sie zmadrzec...BMW

http://allegro.pl/show_item.php?item=641252496


http://img.userbars.pl/80/15963.png

Opublikowano
Pompę czy pracuje można sprawdzić wyjmując przekaźnik od pompy i łącząc go "na krótko" i będziesz słyszał czy pracuje czy nie. Chyba że się mylę to poprawcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.