Skocz do zawartości

Silnik zgasł i niechce odpalic


sp_floatin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem nowy na forum więc jeśli był już poruszony podobny temat to proszę o usunięcie/przeniesienie.

Ale do rzeczy. Posiadam BMW E36 1.8 Benz. 1992 r.

Podczas ostatnich dużych śniegów w trakcie cofania w nocy wjechałem w śnieg. Warstwa ok 20 cm.

Próbowałem wyjechac na wolnych obrotach ale jak to podczas takich manewrów zdarzyło się mi wprowadzic silnik na trochę wyższe obroty ok. 3-4 tys. Nagle samochód mi zgasł i już ponownie nie udało się odpalic silnika. Na drugi dzień rano po szybkim wglądzie pod maskę znalazłem odłączony przewód od aparatu zapłonowego. Po podłączeniu przewodu samochód nie odpalił. Z powodu braku czasu przeczyściłem tylko świece i posprawdzałem wszystkie przewody, lecz narazie podłączyłem aku do podładowania i nie wiem czy to coś pomoże.

Słyszałem od znajomego, że jeśli olej jest zużyty samochód nie odpali, jednak wszystko jest ok (świecą 4 kreski na wyświetlaczu). Paliwo jest.

Znajomy powiedział mi, że najprawdopodobniej jest to pompa paliwa.

Może ktoś wie, w jaki sposób najłatwiej zlokalizowac ten problem.

Proszę o ciekawe sugestie.

Pozdrawiam

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyn może być kilka. w przypadki kiedy auto już nie odpala może to być np.czujnik położenia wału. wg mnie albo zobaczyć-przeczytać w książce "sam naprawiam bmwe36" lub podłączyć ją do kompa w tym przypadku może być ciężko bo bunia sama nie dojedzie do warsztatu. zapytaj jakiegoś forumowicza z Twojej okolicy czy nie maja softa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem wyjechac na wolnych obrotach ale jak to podczas takich manewrów zdarzyło się mi wprowadzic silnik na trochę wyższe obroty ok. 3-4 tys. Nagle samochód mi zgasł i już ponownie nie udało się odpalic silnika.
obstawiam na pekniety pasek rpzrzadu :!: :!: na niskich obrotach pasek ma najwieksze obciazenie co pewnie doprowadzilo do jego naderwania a wieksze obroty zalatwily go do reszty :!:
znalazłem odłączony przewód od aparatu zapłonowego
zapewne odłaczył sie przy gasnacym silniku juz po peknieciu paska :!: najszybszym sposoben na zobaczenie czy pasek caly: dostan sie do kopółki i niech druga osoba zobaczy kiedy ty krecisz silnik czy palec rozdzielajacy tez sie obraca<- taka moja sugestia

JAKBYM SIE MYLIL POPRAWCIE MNIE :!: :!:

...mimo staran otoczenia nie udało mu sie zmadrzec...BMW

http://allegro.pl/show_item.php?item=641252496


http://img.userbars.pl/80/15963.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.