Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy wie ktos co moze byc przyczyna tego ze zbiornik mam prawie pelny a kontrolka od rezerwy paliwa caly czas sie swieci.

problem ten wystepuje w BMW E36 320 coupe 92rok

 

prosze o kontakt i info na maila [email protected] lub na gg 4054591

Opublikowano
mialem kiedys cos takiego ze lalem benzyny i caly czas sie kontrolka swiecila a jak do pelna zalalem to na polowe weszlo :) zegary byly popsute... no a jeszcze moze cos z plywakiem chyba byc...
Marcin-coupe...BMW theBestMachineontheWorld
Opublikowano

zrob test zegarów w ten sposób sprawdzisz zegary jak to wyeliminujesz to stawiam na pływak

pozdrawiam

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

Opublikowano

Witam

Pojezdzij troche po wertepach pochamuj ostro to moze ci sie plywak odblokujea jezeli nie to trzeba go wyciagnaci zobaczyc co mu dolega?

Nie wiem jakiego typu masz pompe paliwa i konkretnie nie moge Ci poradzic

pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
zrob test zegarów w ten sposób sprawdzisz zegary jak to wyeliminujesz to stawiam na pływak

pozdrawiam

 

zrobiłem test zegarów i chodzi wskaźnik paliwa, wyjąłęm pływak i sprawdziłem u elektryika na mierniku i też chodzi ale wciąż świeci mi się rezerwa!!!! może ktoś wie czy jest jakiś przekaźnik albo coś innego związanego z pływakiem, nie mam pojęcia co jest grane, jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowiedź

 

z góry dzięki

Opublikowano
sprawdź przewody od pływaka moze maja gdzieś zwarcie i dlatego pokazuje ci rezerwę ! ale nie wiem czy wiesz ze masz dwa pływaki! jeden razem z pompa a drugi z drugiej strony zbiornika sam pływak
Opublikowano
sprawdź przewody od pływaka moze maja gdzieś zwarcie i dlatego pokazuje ci rezerwę ! ale nie wiem czy wiesz ze masz dwa pływaki! jeden razem z pompa a drugi z drugiej strony zbiornika sam pływak

Witam

Czy w e30 tez tak jest?Tzn. dwa plywaki?

pozdrawiam

Opublikowano

jest dokladnie tak jak mówi gracus 7, a zeby bylo smiesznie, to bak jest podzielony na dwie częsci i gdy jedna jest pusta a druga "prawie pełna" to masz połowe zbiornika. Jeden czujnik działa od pełna do połowy- bodajże ten razem z pompą a drugi od połowy.

Dziwne ale tak jest.

Opublikowano
jest dokladnie tak jak mówi gracus 7, a zeby bylo smiesznie, to bak jest podzielony na dwie częsci i gdy jedna jest pusta a druga "prawie pełna" to masz połowe zbiornika. Jeden czujnik działa od pełna do połowy- bodajże ten razem z pompą a drugi od połowy.

Dziwne ale tak jest.

 

czyli jak jeden pływak jest niesprawny to nie będzie wogóle pokazywał poziomu paliwa na kontrolce w liczniku :?: :?: :?:

Opublikowano
dokładnie tak jak mowisz- ostatnio miałem nietypową awarie i byłem zmuszony demontować cały pływak i po odłączeniu jednego pokazywało rezerwe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.