Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie - co może byc przyczyną tego , ze nagle przestał ciągnać jak zimny i jak ciepły , aby ruszyc z miejsca muszę go dobrze przegazować ale po chwili i tak przestaje reagować na pedał gazu - proszę o opinie
Opublikowano

A co Ty myslisz, ze My wróżki jestesmy, moze opiszesz dokladniej swoj klopot, jakie sa objawy , w jakich warunkach czy zawsze wystaepuja, czy byly jakies strzaly na gazie?!

Moze powiez jaki masz silniczek, a jak nie wiesz jaki to rok produkcji auta i pojemnosc.

Sprecyzuj, czy silnik ogolnie po zapaleniu sie dławi, pracuje nierowno....

Opublikowano
rano odpala normalnie , aby ruszyc musze go przegazowac bo sie dławi , po chwili jazdy przestaje reagować na pedał gazu, i znowu wciskam sprzęgło i go przegazowuje . Po chwili przełacza się na gaz i tu kompletny brak reakcji na pedał gazu, przełączam go na benzyne , i po paru minutach jazdy wszystko wraca do normy . Na ciepłym jest tak samo . W pewnym momencie jest tak , ze nie ciagnie ani na LPG ani na Pb
Opublikowano

No to teraz inna rozmowa jest. Co prawda nie jestes 1 ani ostatniom który ma klopot tego rodzaju.

Na OKO sprawdz, czy wszystkiego rodzaju gumowe weze nie sa popekane- czy lewe powietrze nie dosataje sie do silnika , jak silnik pracuje odłacz przepywomierz- jesli jest uszkodzony praca silnika nie zmieni sie, przycyzna załulania moze byc TPS- czyli potencjometr przepustnicy, moze byc tez uszkodzony czujnik temp. silnika.

Jesli uszkodzony jest jakis czujnik oprzyrządowanie silnika najpredzej ustali sie to poprzez diagnostyke komputerowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.