Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
panowie od niedawna mam moja bunie 2000 rok 320 disel 136 koni....na liczniku 201 tys......wybieram sie teraz na servis....czy moglby mi ktos napisac dokladnie co powinienem wymienic podczas pelnego servisu......i co powinienem sprawdzic?? z gory dzieki? np.jaki olej najlepiej jakie filtry itd. z gory dzieki
Opublikowano
może cię nie zadowolę, ale najlepiej zaopatrz się w książkę Sam naprawiam BMW - są tam odpowiedzi na wszystkie twoje pytania serwisowe, może też być książka obsługi - dane dot. m.in. olejów ewentualnie ETK choć tam nie wiele lub jakiś programik warsztatowy w stylu Workshop Data
Opublikowano

+ wszystkie płyny, oleje i filtry (włącznie z filtrem odmy)

+ czyszczenie całego dolotu

+ kontrola zawieszenia (amory, gumy stabilizatora, łączniki, tuleje wahaczy, im więcej zrobisz tym dłużej pojedzisz bezproblemowo).

+ sprawdzic katalizator - przytkany może dusić turbine. Jeśli nie był wymieniany od nowości to na pewno już swojej roli nie spełnia i lepiej go wywalić.

 

 

Ja tak u siebie zrobiłem, a kupowałem z podobnym przebiegiem.

Zbir
Opublikowano
GIBAS2 witam kolege a więc jeżeli chodzi o przegląd to jeżeli niemasz żadnych faktur od poprzednigo użytkownika to polecam wymiane wszystkich filtrów oraz olej silnikowy należałoby też zadbać o pasek klinowy osprzętu silnika :search: (napędza alternator klimę i pompe wody) mam podobny przebieg 206tyś teraz robiłem OILSERVICE filtry 4szt kompl.kupiłem na allegro w AUTOSPEC-u orginał MANN-a około 210PLN koledzy forumowicze zalecają też wymiane filtra odmy (patrz dział zrób to sam autor piotres) :idea: sprawdź też stan tylnych sprężyn lubią pękać można zwrócić uwagę też na tuleje wachaczy przód ,tył (auto może nierówno stać) uczcciwy sprzedawca mi to naprawił przed zakupem bo 1szt.była walnięta na tyle, osobiście nalałem MOBILA 0W-40 DIESEL ja mam to szcęście że dziadzio niemiaszek przez 9 lat ciułał wszystkie fakturki z każdej roboty. Młej pracy :cool2:
Opublikowano

koledzy nie wiecie czasem ile ten servis tak moze kosztowac??

 

 

+ wszystkie płyny, oleje i filtry (włącznie z filtrem odmy)

+ czyszczenie całego dolotu

+ kontrola zawieszenia (amory, gumy stabilizatora, łączniki, tuleje wahaczy, im więcej zrobisz tym dłużej pojedzisz bezproblemowo).

+ sprawdzic katalizator - przytkany może dusić turbine. Jeśli nie był wymieniany od nowości to na pewno już swojej roli nie spełnia i lepiej go wywalić.

 

jakby mi ktos mogl podac przykladowe ceny tych rzeczy ........z gory dzieki

 

p.s. powiem szczerze ze portfel nie jest za gruby i niewiem na co moge sobie pozwolic........dzieki

Opublikowano
Wydziel z budżetu tak około 1500-2000 tysie to dobry warsztat nie jakiś tam "kazio kowal" zrobi taką robote solidnie, trochę części kup nowych firmówek na allegro to może obniżyć koszta są dostępne duży wybór na przykład w jednym sklepie jak mają tel.to zadzwoń i poproś o rabacik :8) i broń boże ASO :nienie:
Opublikowano
broń boże ASO :nienie:

 

jeśli chodzi o serwisowanie to rzeczywiscie bron boże, ale czesci zawsze warto sprawdzić bo czesto ceny nie sa wiele wyższe. Filtry, termostaty, plyn chlodniczy, te rzeczy lepiej brac w ASO.

 

 

i ludzie, nie piszcze po zakupie bmw ze 'portfel nie za gruby', marka zobowiązuje. Jak mozna kupić auto za 25k i nie miec 2k na podstawowe rzeczy.

Zbir
Opublikowano

przepraszam ze urazilem kolegow miliarderow........ale mam prawo sie spytac ile co kosztuje tak dla wlasnej informacji......niechce zeby mechanik zrobil na mnie wala.......

 

 

a tak poza tym o co chodzi z tym czyszczenie całego dolotu ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.