Skocz do zawartości

problem z odpaleniem (pompa paliwa?) w 530D touring ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
od jakiegoś czasu miałem co jakiś czas problem z odpaleniem mojej 530d. wszystko było ok ale raz na jakiś czas po krótkim postoju auto po prostu nie odpalało. zauważyłem wtedy że w przewodach paliwowych od filtra są pęcherzyki powietrza , ostatnio jak mi się to przytrafiło po nocy to zdjąłem przewód od filtra paliwa i po przekręceniu kluczyka - nic , jakby nie działała któraś pompa paliwa. Kiedyś miałem tak że jak było mało paliwa w baku to popiskiwała mi jedna z pomp (chyba ta przy kole) teraz paliwa jest full i auto nadal nie odpala (paliwo nie leci) zauważyłem także że przy próbie odpalenia paliwo jakby cofało się w przewodach. Co może być nie tak ? Jak sprawdzić czy któraś z pomp nie jest walnięta ? Czy można to jakoś skutecznie samemu zdiagnozować czy pozostał mi tylko serwis ? Jak dostać się w ogóle do pompy w baku i tej przy progu/kole ? z gory dziekuje za pomoc
Opublikowano

Poprzedni własciciel mojego auta tez miał problemy z odpalaniem,zwiedził troche wasztatów,podpinał pare razy pod komputer i nic.

Zobaczył ze dzieje sie to tylko wtedy gdy w baku jest mniej niż 15l paliwa.

Ja tez ostatnio miałem tyle w baku i pojawił sie ten sam problem,dotankowałem i było ok.

 

Mechanicy mówią ze taki objaw jest sygnałem ze trzeba wymienic pompe paliwa tą znajdującą sie w baku...

 

Pozdro

Opublikowano
no właśnie gdybym miał mało paliwa to byłbym jeszcze w stanie to zrozumieć ale miałem cały bak i i tak nie zapalił chyba że coś przymarzło bo wtedy było ok -14 stopni. dzisiaj włożyłem aku, pokręciłem troche i nie chciał odpalić ale zdjąłem przewód który idzie do filtra i nagle pojawiło się paliwo w przewodzie przezroczystym ktory idzie do silnika , przekreciłem kluczyk i paliwo radośnie popłyneło , założyłem go z powrotem i auto hula . pytanie na jak długo..
Opublikowano
Pompa pod progiem lub jej przekaźnik , puknij czym od spodu lub tupnij parę razy noga w okolice progu przed siedzeniem kierowcy , jak zapłon będzie włączony i zacznie coś buczeć po tupnięciu to oznaka iz pompa wspomagająca (4 bar) się pobudziła do do pracy która szybko będzie kończyć
Opublikowano
po mojemu pompka w baku przepompowujaca z jednej komory do drugiej. całe paliwo zosyaje w prawea pompa pod siedzeniem nie ma czego zassac z lewej komory

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.