Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj po przyjeździe z pracy zostawiłem na chwile auto na luzie bo garaz poszedłem otworzyć i silnik zaczął chodzić jak stara k...., tak jakby nie palił na wszystkie gary, obrotomierz skakał w granicach 50 obr na minutę w górę i w dół, po czym sam przestał jak otworzyłem maskę i lekko nim szarpłem. W sumie to zdarzyło mi się to chyba trzeci raz i nie wiem co robić z tym. Olej wymieniałem, filtry wszystkie też 2 miesiące temu.

Jak myślicie, co to może być :?: Może paliwo nie jest zimowe :?: Przy temperaturach + nie zdarzyło mi się tak. Wczoraj było -10 i tak dziwnie chodził.

Opublikowano

Stawiałbym na pompę wtryskową. Miałem wczesniej E34 w TDS-ie i też mi obroty tak falowały, ale to było nagminne, praktycznie zawsze tak się działo. Poźniej dowiedziałem sie że pompa nie jest już w najlepszej kondycji. Choc wiem że to jest słaby punkt w tych silnikach, na dzień dzisiejszy także mam TDs-a ale w E39 i jestem bardzo zadowolony, na motor akurat nie moge narzekać. Dobrze eksploatywany silnik zrobi 300-400 tyś bez problemu.

Tak więc myślę, że u ciebie będzie problem z pompa wtryskową, a dokładniej z elementem sterującym. Radzę udać sie do dobrego pompiarza, napewno coś poradzi choć będzie to troche kosztować.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano

wtrysk sterujący na pewno nie, przez niego może się układ zapowietrzyć, śmierdzieć w środku, gorzej odpalać

 

przepływkę spróbuj odpiąć i zobacz czy są zmiany

 

co do temperatury to też nie, jak jest zimno to jest na odwrót - silnik ma dużo obroty dlatego żeby nie chodził jak to pięknie nazwałeś old whore :cool2:

 

bardziej bym obstawiał te paliwo i filtry

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
Silniczek pali zarówno na zimnym jak i ciepłym jak złoto więc pompa raczej nie bardzo bo by miał problemy z odpaleniem na ciepłym. Podejrzewam filtr, ale sprawdzę też przepływkę... Poszukam i jak znajdę to dam tu znać.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Napisz kolego czy znalazłeś przyczynę, bo u mnie podobna boleść. Falują obroty na jałowym biegu, też mam 2,5TD. Gdzieś tu wyczytałem że może być "nastawnik w pompie wtryskowej", ale nie jestem do końca przekonany. Odepnę dzisiaj przepływkę i zobaczymy. Pozdro
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.