Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam...

Właśnie odebrałem zregenerowaną maglownicę i dowiedziałem się, że są w niej opiłki metalu... teraz muszę wymienić pompę wspomagania bo podobno to właśnie z niej są te opiłki... Co radzicie zrobić i czy orientujecie się czy można i gdzie zregenerować taką pompe w Warszawie? Czy wogóle coś takiego ma sens? Bo cena nowej to 1300zł...

Dzięki za wszelką pomoc.

Opublikowano
Witam...

Właśnie odebrałem zregenerowaną maglownicę i dowiedziałem się, że są w niej opiłki metalu... teraz muszę wymienić pompę wspomagania bo podobno to właśnie z niej są te opiłki... Co radzicie zrobić i czy orientujecie się czy można i gdzie zregenerować taką pompe w Warszawie? Czy wogóle coś takiego ma sens? Bo cena nowej to 1300zł...

Dzięki za wszelką pomoc.

Wiem tyle, ze cena 1300 pln to nie jest jeszcze tak wysoko. Do mojego 318 krzyknei mi 1750. No ale to marne pocieszenie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok. Dzięki. Jakoś przeglądałem i nie mogłem znależć, widać muszę uważniej patrzeć, ale i tak nadal mam pytanko czy ktoś ma doświadczenie z regenerowanymi pompami? Znalazłem gościa w Wawie który regeneruje za 250zł, o gwarancje nie spytałem ale dowiem się wszystkiego jutro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.