Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

potrzebuję schematu lub fotek połączeń podciśnieniowych w 525 tds z 93r. Chodzi o połączenia dwóch zaworków (metalowa obudowa) znajdujących się na kielichu od strony kierowcy przy filtrze paliwa i czarnego plastykowego zaworka umieszczonego między nimi.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Opublikowano

Dzięki bosy77, tylko u mnie jest jeszcze drugi zawór, którego nie widać na tym schemacie i teraz nie wiem czy to dotyczy lewego czy prawego zaworka? Jak u Ciebie jest podłączony kruciec wystający z dołu kolektora ssącego? Gdzie jest czujnik doładowania turbo? Auto mi się zmuliło na maxa. Nie wiem co jest grane? Turla się 100 km/h i strach coś wyprzedzać. Dodam ,że na ciepłym czy zimnym silniku odpala na dotyk. Niedawno zmieniałem filtr paliwa i założyłem filtrona dedykowanego do omegi. Odłączyłem przewód od filtra paliwa do pompy i po przekręceniu stacyjki paliwo podaje- znaczy pompka w baku działa. Boje się o turbo, jest lekko spocone,ale nie było wcześniej żadnych oznak ,że odchodzi do nieba. Test pedałowy wymigał najpierw 18 a potem 19 no i oczywiście 29. Szukam wszędzie i nie mogę znaleźć znaczenia błędu 18. 19 wskazuje na wtrysk sterujący, ale wolę najpierw posprawdzać sam co się da nim oddam ją do mechanika.

Dodam jeszcze, że kręci się do max 3000 obrotów a ekonomizer na 5 nie przekracza 10l.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

U mnie, wężyk który wychodzi od dołu kolektora ssącego, jest podłączony do czujnika przy lewym kielichu amortyzatora.

Tego czujnika nie ma na schemacie w linku.

 

Cała reszta jest jak na schemacie w linku.

 

Może masz nieszczelność w dolocie, sprawdź wszystko od turbiny do kolektora.

 

Pozdro

003.jpg
Opublikowano

Bosy 77,

podłączyłem w/g Twoich wskazówek i jest niezła poprawa. Auto zaczęło jechać , ale już na 3 wskazówka chwilowego spalania zatrzymuje się na 20 litrach i lipa.

Muszę się chyba udać na rozmowę z komputerem żeby wywróżył co z wtryskiem sterującym.

 

Dodam, że założyłem opaskę na przewód , który biegnie od filtra powietrza do turbiny(przy turbo był zagięty), tzn. na styk tego przewodu z turbo i to w połączeniu z podpięciem podciśnień w/g Twojego schematu poprawiło moc silnika.

Opublikowano

Komputer wskazał błąd 144- prędkość początkowa wtrysku. Bumier jest już po rgulacjach zapłonu i pięknie chula.

Dziękuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.