Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wkręceniu silnika na obroty(nawet niewielkie 2-2,5tys) i puszczeniu gazu,obroty spadają poniżej nominalnych 750,tak do 600-650 i po chwili wracają do optymalnych - w tym momencie zawsze okrutnie zatrzęsie budą. Dzieje sie tak zarówno na biegu jałowym,jak i w trakcie jazdy-wrzucam luz albo wciskam na chwilę sprzegło i bur bur bur:) cała buda w trzęsawkach.Strasznie mnie to dobija. Podejrzewam koło dwumasowe,aczkolwiek nie wiem czy to coś z pompą może.

Miał ktos podobne objawy?

Opublikowano
Nastawnik? Hmm,czyli nie dwumas? Dodam,że coraz mocniej szarpie podczas ruszania,głównie gdy jest zimny..
Opublikowano
Nastawnik? Hmm,czyli nie dwumas? Dodam,że coraz mocniej szarpie podczas ruszania,głównie gdy jest zimny..

Przyczyną szarpania przy ruszaniu może być dwumasa ale ma się ona nijak do obrotów o których pisałeś wcześniej. Przy padającej dwumasie będą i inne objawy - typu: drżenie na pedale sprzęgła, metaliczne dźwięki podczas gaszenia silnika itp

Opublikowano
A mi tak spadały, przeczyściłem silnik krokowy i się uspokoiło, po prostu zacinał się jakoś... Może spróbuj i z tym...
Opublikowano
A mi tak spadały, przeczyściłem silnik krokowy i się uspokoiło, po prostu zacinał się jakoś... Może spróbuj i z tym...

A gdzie w TDS-ie masz silnik krokowy??? :mrgreen:

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.