Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od niedawna posiadam 524d i mam kilka pytań.

1. Czy z kratek nawiewu "na twarz" zawsze wieje zimne powietrze?? Mogę ustawić na szybę i na nogi ciepłe a z tych kratek zawsze leci u mnie zimne.

2. Co oznaczają zielone kreseczki ustawione w poziomie między zegarami (zapalają się tylko po przekręceniu zapłonu).

3. Jak włączyć halogeny z przodu?? Moge włączyć przeciwmgielne z tyłu a tych przednich nie umiem odpalić :|

4. Czy w jakichkolwiek e28 był montowany seryjnie podłokietnik z przodu ??

 

Jak na razie to tyle. Ale na pewno z czasem użytkowania będe dopisywał jakieś zapytania.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam.

Opublikowano

1- tak juz jest w bmw tego nie zmienisz dlatego jest tam niebieskie pole :lol:

2- tekreski przedstawiaja pozostały czas do inspekcji zielone oznaczaja ze nie dawno byla robiona beda sie robic z czasem zulte az do czerwonego ale to niczym nie grozi mozesz sobie skasowac inspekcje samemu jest opis na forum

3-wlacznikiem swiatel jak wlaczysz swiatla to pociagnij do siebie tak jak bys chcial je wyjac pokretlo troche sie wysunie i zapala sie przeciwmgielne

4- tego nie wiem na 100% ale raczej tak zalezy od wyposazenia

 

poto jest forum zeby pytac KTO PYTA NIE BŁADZI

Opublikowano

Dziękuję bardzo eryk79, niestety z tymi przeciwmgielnymi dalej nie doszedłem. Ten przełącznik od świateł się nie wysuwa. Ale zauważyłem że nad przyciskiem od tylnych przeciwmgielnych są dwa rysuneczki (przodu i tyłu). Niestety ten przycisk się tylko wciska i nic więcej z nim nie można zrobić ... czyżby był zmieniony na jedno funkcyjny ?? Czy może mi ktoś podesłać foto jak jest w Waszych e28 ??

I jeszcze jedno pytanie. Dokąd idą kabelki od czujnik zużycia klocków?? Przy kole jeden mam obcięty a drugiego w ogóle nie widać a świeci mi się kontrolka i chciał bym zrobić z tym porządek. Gdzie tego szukać??

Opublikowano

To dziwne że jest tylko z jednej strony ... ale tak czy inaczej dziękuję.

A czy ktoś pomoże z tymi halogenami ??

Opublikowano

Otóż, włącznik halogenów powinien być z tego co piszesz podwójny. A więc osobny do przednich (wypukły) i osobny do tylnych (wklęsły). Masz jeden prostokątny zamiast podwójnego... Tak mi się wydaje na podstawie tego, co piszesz i zdjęć na alledrogo :)

 

Wymiana przełącznika powinna pomóc...

btw - w e30 jest identyczny!

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Sama wymiana może nic nie dać jak niema przekaźników w skrzynce z bezpiecznikami , też kiedyś miałem E28 524td i podłączałem w niej halogeny :)

Mam dużo części do BMW E21 E23 E24 E28 E30 E32 E34

Atrakcyjne ceny nr tel 501 869 036

Opublikowano
No właśnie mam jeden duży. A nad nim rysuneczki przodu i tyłu. Halogeny mam oryginalnie więc i przekaźniki powinny być. Nie macie może takiego przełączniczka na zbyciu ??:D
Opublikowano
powinienem mieć nawet kilka takich , przekaźniki też mam jakby co , napisz do mnie na priv to się dogadamy , taki przełącznik to groszowe sprawy .

Mam dużo części do BMW E21 E23 E24 E28 E30 E32 E34

Atrakcyjne ceny nr tel 501 869 036

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.