Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,mam pytanie jaki jest koszt uszczelki pod głowice do e-32 3.0 6cylindrów?Czy pozmianie takiej uszczelki auto będzie gorzej chodziło?Niż przed ?Ostatnio w poniedziałek pękłmi przewód od gazu i uciekł płyn co spowodowało przegżanie,podejżewam żę poszła mi uszczelka gdyż wyżuca mi wode ze zbiorniczka-praca silnika jest bez zmian tylko że wyżuca wode,wyżuciłem nawet termostat ale to chyba będzie to najgorsze.Gdybyście mogli mi pomuc coś w tym temacie to prosze o pomoc bo sam niewiem co mam robić czy ją sprzedawać,czy ją naprawiać i jeździć dalej - czy auto będzie takie jak wcześniej?Jakie są ogólne koszty naprawy,i ile kosztuje taka uszczelka,jaką kupić i gdzie?co wiąże się z taką naprawą czy coś jeszcze trzeba wymienić?Za podpowiedzi z góry dziękuje.Pozdrowienia.
Opublikowano

Marek spokojnie.To tylko bezduszna rzecz.Nie denerwuj się.

Kiedy uciekł Ci płyn zapewne doszło do zapowietrzenia układu chłodzenia.Jeżeli układ będzie zapowietrzony to wywalanie płynu ze zbiorniczka będzie normalną rzeczą bo w układzie od zbiorniczka do termostatu wytwarza się ciśnienie jednak powietrze będące tam nie pozwala aby termostat się otworzył i w momenmcie kiedy otwierasz korek ciśnienie któro się utworzyło uchodzi wywalając płyn.

Tak jak pyta kaszmir napisz czy płyn wywala Ci od razu po odpalnieu silnika czy dopiero kiedy silnik ma juz jakas wieksza temperature pracy.

Niekoniecznie mogło wywalić CI uszczelke - być może wystarczy tylko dobrze odpowietrzyć układ chłodzenia.

Opublikowano
Witam ponownie,płyn ze zbiorniczka wyrzuca mi jak temperatura jest poza kreską środkową bliżej następnej kreski.Do środkowej kreski jest ok nie wyrzuca wody.bardzo mnie by to cieszyło żęby było tak jak mówicie gdyż niechciał bym rozbierać silnika a tym bardziej rozstawać się z moją wspaniałą Bunią.Dzięki wielkie będę dziś obserwował temat i czekał na podpowiedzi w mojej sprawie.A tak apropo auto przestało grzać próbowałem odpowietrzać ale i tak nie grzeje tak jak powinno.Czy ma to jakiś związek?czy Duży?Dziękki.
Opublikowano
Co do mjej sprawy to jeszcze zaobserwowałem objaw taki że z krućca powrotnego w zbiorniczku wydobywa się powietrze bulkuje - a chyba powinna leciec ciurkiem woda - tak przynajmniej mi się wydaje że tak powinno być mge się mylić,powietrze z tamtąd wydobywa sie przez cały czas czy auto jest ciepłe czy zimne,no i ten termostat gdy go wyjołem tak samo przy większej temperatrze wyżuca wode.
Opublikowano
Co do mjej sprawy to jeszcze zaobserwowałem objaw taki że z krućca powrotnego w zbiorniczku wydobywa się powietrze bulkuje - a chyba powinna leciec ciurkiem woda - tak przynajmniej mi się wydaje że tak powinno być mge się mylić,powietrze z tamtąd wydobywa sie przez cały czas czy auto jest ciepłe czy zimne,no i ten termostat gdy go wyjołem tak samo przy większej temperatrze wyżuca wode.

to wlasnie znaczy ze masz zapowietrzony uklad nie pekaj

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano
Żeczywiście postaram się dokładnie odpowietrzyć ten układ za pomocą sposobu Marcina mam nadzieje że to to będzie przyczyną dolegliwości mojej ukochanej współtowarzyszki :P - już doczekać się niemoge teraz jestem w pracy i tak do 18-stej jutro to samo i w poniedziałek też,musze wcześniej się wyrwać bo niewyrabiam.Miałem różne marki aut w różnych okresach czasowych krutkich i długich - ale żadne auto nie było takie jak moja Buńa,nie miałem z nią żadnych większych problemów bynajmniej takich by niedało się normalnie jechać,dlatego zależy mi tak bardzo aby było z nią tak ok jak przed tym co się wydażyło.POZDRAWIAM ŻYCZE MIŁEGO WEEKENDU I DZIĘKI. :modlitwa:
Opublikowano

Już kiedyś to opisywałem ale zrobie to ponownie.

Jest jeden ważny punkt w tym odpowietrzaniu. W E34 na termostacie jest śrubka odpowietrzająca. Jak zalejesz płyn wg poprzedniego postu, nagrzej silnik ruszając gdzieś w droge. Jak osiągniesz temp. troche wyższa od normalnej (wskazówka poza połową) zatrzymaj się, zgaś silnik i odkręć tą śrubke na KILKA SEKUND aby wyleciała para. Nie odkręcaj korka na chłodnicy! Ważne by ciśnienie które się wytworzy uszło właśnie tą śrubką. Następnie odczekaj 3-5 minut aby silnik troche ostygł. Odkręć korek i uzupełnij płyn w zbiorniczku w razie potrzeby. Powtórz ten cykl kilka razy dotąd aż zamiast pary będzie wyrzucać płyn. Jak już to osiągniesz to nagrzewnica będzie dawać ciepłe powietrze w kabinie. Dopiero od tego momentu układ będzie utrzymywał stabilną temp. silnika. Nie ma obawy że go przegrzejesz. Pamiętaj o kontrolowaniu poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Będzie go momentami porządnie wciągać w układ. Dobrze mieć wtedy pod ręką butle. Jak się zapomnisz to spowrotem wciągnie powietrze w układ ;-). Nie przeraź się jak na drugi dzień będzie w zbiorniczku pusto. Płyn po ostygnięciu się kurczy więc podciśnienie wciągnie go w układ. Taki objaw może się powtażać kilka dni lecz za każdym razem powinno go ubywać coraz mniej.

Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
Marcin dziękuje ci za podpowiedź w tej sprawie napewno tak zrobie,tylko że niepokoi mnie jedna żecz czemu po wyjęciu termostatu również wywala wode po osiągnięciu wyższej temperatury - przez to niemoge spać to już kolejna noc taka będzie.Czekam na wypowiedż o tym termostacie a za poprzednie dziękuje.
Opublikowano
Ponieważ silnik jest zapowietrzony. Pompa nie ma co tłoczyć bo nie otrzymuje odpowiedniej ilości płynu. A termostat załóż spowrotem bo silnik będzie niedogrzany i zrób tak jak ci radziłem wcześniej.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
Jak płyn jest czysty bez oleju i olej bez śladu płynu to prawdopodobnie jest ok. Pozostaje jeszcze kwestia sprawnej pompy. Jak twoja 730 jest podobnie skonstruowana jak moja e34 M20B25 to ten sposób który ci zapodaje powinien ci pomóc. Pomijam czarny scenariusz przedmuchu ciśnienia z któregoś z cylindrów do układu chłodzenia a tym samym uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Ja mogę tylko powiedzieć że kiedyś mnie to spotkało.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
Jeszcze raz wielkie dziękki zrobie tak jak mi radzisz,mam odpowietrznik bende go napewno obsługiwał według twoich wskazówek,a co do oleju jest ok ani na bagnecie ani na korku niewidać by w oleju była woda.Jeszcze raz dziękuje ci i bende czynił działania.Tymczasem pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.