Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://moto.allegro.pl/item537805135_225_55_r_16_conti_premium_contact_komplet_nowe.html/

Witam, i poprosze o opinie odnosnie tych opon, rozmawiałem dziś z gościem i mówi ze to oponki z 47 tygodnia 2007, nowe nieuzywane, zalozone raz na auto z salonu takie prezentacyjne, ponoć bez wad, z cenki sadze troszke zejdzie ale góra stówka jak ssądze czyli na transport, poradzcie czy warto, poniżej link do drugich o których myśle, ale pamiętam jak miałem dunlopy sporty w e-36 to były one bardzo twarde, co prawda ciche i trzymaja sie drogi dobrze, ale przy przejazdach progach itp, czuc było duzo mniejszy komfort w porownaniu z continenalkami, które sa miękkimi oponami i komfortowymi, skłaniał bym się ku continental, ale poradzcie , które lepiej wziać??

tutaj link do dunlopow:

http://moto.allegro.pl/item535742482_opony_dunlop_sp_sport_01_225_55_16_95w_nowe.html/

za wszelkie opinie dziękuję z góry

Opublikowano

W2007 robili juz Premium Contact 2 - ktore tak na marginesie posiadałem ponad 2 lata, kupione nowe, wiec o nich bym ewentualnie mogł cos napisac. Wydaje mi sie ze zwykłych Premium Contact juz wtedy nie produkowali.

Ale mysle ze obiektywne opinie o tych 2 typach opon ktore podałes znajdziesz tu: http://www.opony.com.pl/testy_opon/osobowe

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano
Dzieki kolego za link, ale powiem szczerze, że po tej lekturze ( mowa o opiniach na tej stronce), wiem jeszcze mniej, opinie są rożne :cry: , diametralnie różne. :duh: Ciekawi mnie tylko to, że te continentalki z linka nie maja tych kolorowych pasków na gumie , które z kolei maja dunlopy. Z racji tego, że są nowe to powinny miec te paski. Osobiscie skłaniałbym sie ku continental, ale zastanawiam sie czy warto? Szukam opinii kierowców BMw którzy jeździli bądź jeżdzą na takich oponkach. Zaznaczam, ze nie pale gum jeżdze normalnie, zalezy mi na tym aby autko w zakretach trzymalo sie pewnie na mokrym rowniez i zeby były ciche i komfortowe, nie twarde
  • 4 lata później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Uzytkowałem Conti sport contact 185/60R14 na Poldku i 205/55R15 na BMW.

Jeździłem trochę samochodem z Conti premium contact.

Obecnie mam założone od nowości Dunlop SP Sport 205/55R15 na BMW. Moje odczucia są następujące:

 

1. Conti sport - bardzo dobra opona, trzyma dobrze do końca, "informuje" kierowcę kiedy kończy się jej przyczepność. Dla mnie najlepsza z 3ki którą wymieniłem (z powodu dobrego informowania kierowcy o przyczepności do nawierzchni i bycia trochę twardszą niż Premium Contact)

2. Conti premium - także bardzo dobra opona, bardziej miękka niż Conti sport contact - przejście od przyczepności do poślizgu odbywa się płynniej niż w Sport Contact. Jest sporo czasu na zorientowanie się, że opona zaczyna ślizgać się i reakcję. Moim zdaniem świetna opona do "cywilnego" użytkowania.

3. Dunlop SP Sport - kupiłem jako "najtańsze firmowe". Nie jestem rozczarowany, tańsze były sporo od Conti (kupowane w 2011) a gorsze jest tylko trochę. Wydaje mi się, że trzyma słabiej niż Sport Contact a zgubienie przyczepności odbywa się bardziej nerwowo. Ale ciągle jest to dobra opona - jest po prostu tylko trochę gorsza od Conti moim zdaniem.

 

Mój styl użytkowania: codziennie normalnie, od czasu do czasu machnięcie bokiem paru zakrętów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.