Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ostatnio sprawdzalem na INPIE wtryski i wiekszosc z nich podaje wartosci w granichach od -0,50 do + 0,50 - dodam ze auto jest z 99 roku i 200 tys przebiegu

 

natomiast jeden wtrysk [3 cylinder] podaje 2,20 nz zimnym silniku i jego wartosci maleja wraz ze wzrostem temp silnika - przy rozgrzanym silniku jest ok 1,6 - nie wiem czy to normalne ? czy czasem moze ten wtrysk juz sie kwalifikuje do wymiany ?

 

dodam rowniez ze autko potrafi mi zgasnac na zimnym rano i wyskakuje blad swiec/przekaznika wiec to moze byc od tego...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten 3 wtrysk kolego zaczyna sie psuć albo już jest popsuty, kup używke z tymi samymi numerami od pewnego sprzedawcy i po kłopocie.

Dodam że przebieg nie ma nic wspólnego z psuciem, pamiętać należy że jedno złe tankowanie potrafi popsuć wtryski w nowym aucie z małym przebiegiem

Pozdrawiam
Opublikowano
Nagraj prace silnika i wstaw filmik. Jestem ciekaw.

 

Posłucham i Ci napiszę jak chodzi :)

 

 

Hunter- mamy zaległe testy, pamiętasz?

Opublikowano

U mnie sytuacja potoczyła się tak,że dorwałem wtrysk od E60 bo ktoś mi

powiedział że będzie pasował tylko wystarczy przełożyc górę wtrysku

bo różnią się wtyczkami

 

http://images37.fotosik.pl/62/bf06d8d489809ffbm.jpg

wtyczka E39 3.0d

 

 

http://images36.fotosik.pl/63/0e6a2e820ce2e332m.jpg

wtyczka E60 3.0d

 

 

http://images41.fotosik.pl/62/0e0473252b100dfem.jpg

http://images42.fotosik.pl/62/f741b57e7cb1aad2m.jpg

odkręciłem górę w jednym i drugim faktycznie

budowa jest bardzo podobna,ale jednak trzpień

ten w środku w E60 jest troche dłuższy i niestety

nie ma możliwości przełożenia góry...jak dla mnie

zrobili to specjalnie aby chyba nikt nie przekładał sobie tego sam :wink:

 

Sytuacja się skomplikowała bo nie miałem innego wtrysku

zadzwoniłem z braku laku do kolegi który miał wtryski od

E46 330d(184).Mimo tego poprosiłem aby przywiózł mi go

do warsztatu...będziemy eksperymentować :mrgreen:

 

Co się okazało kolega przywiózł wtrysk tan od e46 330d(184ps)

niby parametrami słaby,ale sprawny :8)

No i własnie okazało sie,że ten od e46 184ps nr servisowy

był identyczny jak mój czyli z koncówką 047

 

Zamontowałem ten wtrysk od 184ps i okazało sie,że po

skręceniu i odpaleniu auta to nie ten samochód :cool2:

Zapala pięknie,praca silnika ucichła...odrazu dostałem banana na usta :mrgreen:

Oki poskręcałem wszystko do kupy aby przejechac się i sprawdzic

dokładniej no wszystko chodzi jak należy...bardzo mnie to cieszy :8)

 

A tu pokaże Wam niżej zdjęcie mojego starego wtrysku

którego gdyby nie specjalne urządzenie nie było by szanas na

wymontowanie go z głowicy bo nagaru na nim było chyba z 5 mm

http://images44.fotosik.pl/67/7f8acb7bb804fdd0m.jpg

 

Zanim to wszystko przeprowadziłemto podzwoniłem po ludziach i firmach

popytałem czy mogę wsadzic wtryski od 184ps tylko jedna osoba mi

powiedziała,że tak bo to nie ma róznicy,a większość mi mówiła że

muszę kupic tylko od 194ps i do tego nr servisowy musi się zgadzac... :!:

 

Szkoda tylko,że przy tej całej akcji nie miałem innych wtrysków bo

chętnie bym przetestował jak to naprawdęz nimi jest :mrgreen:

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.