Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam bmw e34 silnik 3.5l Od pewnego czasu samochód zaczął mi nierówno pracować. Cały czas jest jest zalany smierdzi benzya, bardzo ciezko uruchomic silnik. Wymieniłem już świece i przymierzam sie do wymiany kabli. Zauważyłem że gumowy węzyk z regulatora ciśnienia paliwa nie jest nigdzie założony. Jak sie domyslam powinien byc wciśniety gdzies w kolektor ssacy. Czy mógłby ktos naprowadzić mnie gdzie dokladnie powinien byc zalożony w.w przewód?? Czy to może być przyczyną tego że auto tak sie zachowuje. Pozdrawiam
Opublikowano

Witam

 

Wg mnie możesz być na 100% pewien, że kłopoty są spowodowane brakiem połączenia wężyka z kolektorem. Do pracy regulatora jest niezbędne szczelne połączenie (i sprawny regulator - btw. po dwudziestu latach to też zaczyna być wątpliwe, ale zobaczysz po podłączeniu podciśnienia)

 

Nie szukałem w M30 drugiego końca tego połączenia, ale zazwyczaj widziałem, że wężyk podciśnienia znika gdzieś w dół od regulatora ciśnienia. Zanim ktoś dokładniej naprowadzi, poszukaj gdzieś w dole kolektora wolnego króćca wielkości tego, który jest na regulatorze.

 

pozdr.

 

P.S.

Następnym razem wpisz w temat informację o tym, jakiego samochodu dotyczy wątek (przed moją korektą tego nie było).

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.