Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Heja

Zamierzam wymienić uszczelke pod głowicą na co musze zwrócić uwage podczas rozbierania i składania??

Jaki klucz mi potrzebny do głowicy, jak złożyć rozrząd(czy sa jakies znaki) co oprócz uszczelki powinienem wymienić (Np. popychacze)

Czy dam rade zrobic to w domowych warunkach (mam warunki do tego tylko nie wiem czy sobie poradze bardzo to jest skomplikowane??

Dzieki za odpowiedzi i pomoc

Pozdrawiam

Narazie

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

witam

nie obraz sie ale jak jestes tak nie pewny ze piszesz o tym to ja na twoim miejscu poprosiłbym jakiegos kumpla mechanika zeby ci pomógł

bo wiesz po co uczyc sie na własnych błedach jak mozna poprosic o pomoc

lecz zrób jak uwazasz

zycze powodzenia

nappisz czy masz pasek czy łancuch

 

pozdrawiam

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano

mam pasek dodam jeszcze ze mój tata jest mechanikiem tylko nie pracuje juz w zawodzie i nigdy nie robił BMW wiec napisałem na co mam zwrócić uwage

mam pasek zamierzam tez go wymienić jak to jest ze znakami

Dzieki i pozdrawiam dodam ze to silnik 1.8i

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

co do rozrządu to znaków raczej nie ma! ale na 100% blokujesz koło zamachowe przez otwór w obudowie a wałek ustawiasz tak aby krzywki na ostatnim czyli czwartym cylindrze były idealnie w lini równoległej do lini pochylenia głowicy !

najlepiej ustawic wałek krzywkami do góry i do nich przyłożyc jakiś porządny przymiar i zmierzyć odległości do krawędzi głowicy z obu stron przymiaru! jak bedą takie same to znaczy że wałek jest ustawiony dobrze i możesz zakładac pasek!

a co do samej głowicy to proponuje wymienić od razu uszczelniacze na zaworach jak głowica bedzie na wieszchu bo koszt niewielki (zaledwie 20zł) a mniej oleju bedzie brał

jeśli popychacze i wałek nie nosza śladów zużycia i silnik nie klekotał to nic bym nie ruszał ale jeśli coś jest widoczne na wałku to wiadomo... lepiej od razu to wymienić!

popychacze są po około 60zł za sztczyli x 8szt

a wałek coś około 400zł zależy gdzie

Opublikowano

a widzisz

a to co innego

mysle ze nie bedzie problemu

przed zdjeciem paska zrób sobie znak na kole zebatym paska rozrzadu

zycze szybkiej i jak najmniej kosztownej naprawy

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.