Skocz do zawartości

padający akumulator + check control +air bag


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pojawił mi się taki kłopot: rozładowuje mi się akumulator tak po 3 dniach(jest nowy), świeci mi check control i mruga air bag.

Od razu mówię że czytałem posty i z tego co znalazłem to mruganie air bag to z tego co piszecie wina rozładowanego akumulatora tylko nie wiem dlaczego ten pada - pewnie z powodu check control.

czyli według Was co mi mogło pójść? jak to sprawdzić, usunąć.

Czytałem posty i nic nie znalazłem z takiego połączenia jakie mi się zrobiło.

proszę o rady

Opublikowano

Ja mialem podobnie, tylko mi uciekal prad przez niesprawny komputer klimatyzacji. I moja rada nie jest moze oryginalna i odkrywcza - ale niestety musisz IMHO poszukac dobrego , uczciwego elektronika, ktory nie jedno juz BMW widzial. U mnie moi mechanicy byli bezradni i w koncu pojechali do zaprzyjaznionego im magika od elektroniki - 2-3 dni poszukał. poszperał i znalazl, mimo że mieli juz i tak latwo, by byl zdiagnozowany układ, czyli nr bezpiecznika zawęzął poszukiwania. W module chceck control, jeżeli to rzeczywiscie jest on tez moze byc duzo roznych przebic i upływnosci, ale nie musi byc to akurat sam modul. 3 dni to dos jeszcze mały prad, u mnie było 2 A ponad i wlasciwie po kilku - kilkunastu godzinach prad znikal na amen.

 

Pozdro, powodzenia, napisz jak ci sie uda to rozwiazac, zawsze sie czegos wspolnie nauczymy o naszych Beciach

(OO=[][]=OO)
Opublikowano
czerwony plus pokazuje ci, ze jest jeszcze wiecej komunikatow - wyswietlane sa od najwazniejszego, do najmniej istotnego. Bys nie zlekcewazyl tych nastepnych pojawia sie plus, przewijasz je naciskajac przycisk w zegarach
(OO=[][]=OO)
Opublikowano

To coś słabo szukałeś ;) - na temat padającego aku itp. było już trochę na forum - m.in. :

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=7767

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=5932

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=10016

Zmierz przedewszystkim prąd pobierany z akumulatora, po ok. co najmniej 15min postoju i nieruszania niczego w samochodzie (co jest zawarte też w/w postach ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

ok Sebast dzięki ale nie wszystkiego się dowiedziałem i tak z tych postów.

 

1. To prawda że jak przy wyjętym kluczyku odłanczam, wtykam kleme to iskrzy ale gdzie szukać przyczyny?

 

2. pobiera mi 0.8A pądu ale spada do 0,2 a jak kupowalem akumulator(Centry -silwer taki jak ma być wg. instrukcji) rok temu to gość sprawdzał i z tego co mam napisane pobór miał 0.03A

 

3. check control oznacza że jest coś nie tak z akumulatorem? bo wydaje mi się że z elektroniką - gdzie tego szukać i jak

 

4. co z tym mrugającym air bagiem - czy to on może "robić" ten pobór prądu? bo z tego co wyczytałem to słaby akumulator to powoduje więc odwrotnie.

Opublikowano
Ja mialem podobnie, tylko mi uciekal prad przez niesprawny komputer klimatyzacji.

co do tego kompa to o co dokładnie Ci chodzi o sterowanie nawiewami?

Czy może być że rozladowuje mi się bo nie wyłączam klimy?(która i tak nie działa bo nie jest nabita) a przez przypadek zobaczyłemże była włączona

Opublikowano

doszedlem ze pobor prądu spada do normalnego 0.03A jak odlacze bezpiecznik nr 30 pod tylnym siedzeniem i tez troche spada jak odlacze nr 22 w glównej puszcze.

Gdzie szukac przyczyny?

Opublikowano
1. To prawda że jak przy wyjętym kluczyku odłanczam, wtykam kleme to iskrzy ale gdzie szukać przyczyny?

 

Samo iskrzenie nie jest świadectwem tego, że coś pobiera Tobie prąd. Mnie iskrzyło w nowym seicento i oplu i iskrzy w starej e30 (choć nie za każdym razem). Akumulatory we wszystkich autach cały czas działały tzn się nie rozładowywały. Kiedyś słyszałem że iskrzenie może być powodowane przez akumulator ale nie dociekałem dalej

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

Temat skończony!

Wyobraźcie sobie że przyczyną był niesprawny silniczek docisku wycieraczek, a dokłednie jeden z trybików który się wytarł w tym mechaniźmie co powodowało- moim zdaniem ogłupienie kompa ponieważ silniczek kręcił i po czasie przez jakiś układ bezpieczeństwa został wyłączany a z drugiej strony komp miał podawany sygnał z czujnika który jest w środku, że napinanie wycieraczek nie ustało i z tego co myśle to ciagle podawał sygnał :roll2: żeby silniczekprzekręci;l ten mechanizm a z drugiej strony działał w/w układ zabezpieczenia.

 

sory że pisałem pod innym loginem ale nie byłem przy swoim kompie i coś mi się pomyliło w logowaniu a nie miałem głowy do hasła w takiej chwili.

obecnie Alfa 156 GTA SW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.