Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zalecany jest 74 ah lub 77ah a ważne sa ampery tzn.(moc pierwszego rozruchu) nie polecał bym tak wielkiego aku może to wpłynąć negatywnie na alternator ( regulator napięcia) a tak apropo jaki miałeś poprzednio i dlaczego myślisz o założeniu az tak wielkiego :!:
Opublikowano
no jeśli taki zalecają to możesz założyć ale ja zakładałem do audi A6 2,5 TDI quattro 74 ah i jest oki a do swojej bety 1,7 TDS założyłem 72 ah a amper 680 A i przy - 25 zapaliła nawet bez jęknięcia . wiem ze mam 4 cylindry a ty R6 ale audi ma V6 nawet nie kwiknęła przy -25 i tak wybór należy do ciebie ale pamiętaj ze ważne do diesla są ampery
Opublikowano
Załóż taki jak podaje fabryka a jeszcze lepiej zobacz jaki masz alternator i dobierz do jego mocy (stosowali różne w zależności od wyposażenia samochodu), bo za mały ucierpi od przeładowania a za duży od niedoładowania.
Opublikowano
Dzięki z góry za informacje i rady, myślałem założyć sete bo będzie lepiej?... ale z Waszych odpowiedzi i z tego co znalazłem w necie wywnioskowałem, że nie ma po co, kupię to co było 90Ah, trzymał bez problemu przez 6 lat... miałem go po ojca BMW 324d przez rok w moim..., ale swoje wytrzymał i również chwytał bez problemu przy mrozach...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.