Skocz do zawartości

2l skrzynia szarpie przy ruszaniu 5hp18


lukasz9022

Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze z Febi nawet nie ma Dexron III tylko jest II.

 

ale co mnie obchodzi, ze Febi nie ma? Mobil ma, Elf tez.

 

Po drugie Febi jest specjalny do automatu dla BMW

 

ten Febi to jakas swietosc jest? innego juz nie moge wlac bo nie jest specjalny dla BMW? przestan :)

 

Po trzecie nasze skrzynie mają ponad 300 tys. i rzadki Dexron III - syntetyk będzie "chlupał" i skrzynia może głupieć. Ten Olej jaki ja polecam jest idealny i przewyższa inne oleje tej klasy wśród swojej konkurencji.

 

Bzdura - nic nie bedzie chlupalo i skrzynia nie bedzie wariowala.

Ten olej, ktory polecasz jest idealny wg. kogo? wg. Ciebie? smieszne jest to, ze nawet w ASO BMW, powiedza ci, ze leje sie DII a po zglebieniu dokumentacji wychodzi, ze jednak DIII.

 

panowie, dla mnie to mozecie do skrzyni wlac nawet pomidorowke albo zurek - wasza skrzynia :) ja radze przejzec forum i poczytac i zobaczycie kto co leje :)

 

pozdrawiam.

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze z Febi nawet nie ma Dexron III tylko jest II.

 

Po drugie Febi jest specjalny do automatu dla BMW

 

Po trzecie nasze skrzynie mają ponad 300 tys. i rzadki Dexron III - syntetyk będzie "chlupał" i skrzynia może głupieć. Ten Olej jaki ja polecam jest idealny i przewyższa inne oleje tej klasy wśród swojej konkurencji.

 

Rece opadaja.

"Tak bedzie chlupal i Ci wychlupie wszystkie uszczelki i Ci sie rozcieknie wszystko...... brrrrrr"

Ja nie wiem skad Wam sie biora takie bzdury w tych Waszych glowach.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem juz po wymianie oleju ktorego bylo za malo o 3 litry i nie nadawal sie do niczego. autko sprawuje sie lepiej nie powiem normalnie przyspiesza i wogole ale skrzynia lekko szarpie przy ruszaniu i na wstecznym. chyba nic tu wiecej zrobic sie nie da . jak mi padnie calkowicie to wymienie .tylko ciekawe czy dlugo jeszcze pojezdze na tej . Mial ktos z was podbne objawy . co wy o tym wogole myslicie??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze jedno ptanie skoro brakowalo mi 3,5l oleju to musi byc gdzies wyciek , tylko pytanie gdzie . mechanik powiedizal ze uszczelka byla sucha wiec gdzie mozna szukac ewentualnego wycieku . czy moze zadengo wycieku nie bylo , tylko gdzie sie moglo wtedy podziac te 3,5 litra brakujacego oleju??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3,5l? przeciez ci pisalem to nie wierzyles. skrzynia ma swoja chlodnice oleju. moze ona ma gdzies wyciek albo po drodze ze skrzyni do chlodnicy.

tak to moze wygladac u Ciebie:

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=HB61&mospid=47370&hg=17&fg=05

 

i jak po wymianie oleju skrzynia chodzi?

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze jedno ptanie skoro brakowalo mi 3,5l oleju to musi byc gdzies wyciek , tylko pytanie gdzie . mechanik powiedizal ze uszczelka byla sucha wiec gdzie mozna szukac ewentualnego wycieku . czy moze zadengo wycieku nie bylo , tylko gdzie sie moglo wtedy podziac te 3,5 litra brakujacego oleju??

 

No prosze...

mechanik pewnie filterka nie wymienil, oleju tez 3l. Obstawiam dalej na wymiane maksymalnej ilosci oleju wraz z filterkiem i uszczelka aby upewnic sie ze na uszczelce nie cieknie.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik zmienil mi caly olej zla 2 l i dolal 5,5 dextron III jaki dokladnie nie wiem , oczywiscie filtr i uszczelke tez zmienil. powiedzcie mi bo olej ktory byl to szlam ale skad moglo wyciecte 3 l czy poprosty ekspolatacja ( nie wymienianie przez dobre 6-8 lat oleju albo i dluze spowodowaly taki ubytek) a skrzynia szarpie mi przy ruszaniu ale nie zawsze jak wolno ruszam to czasem lagodnie mi tylko przeskoczy . Jak chcialem szybciej to wiadomo mocniej wyrwie ale tak to narazie git na reszcie biegow plynnie chodzi. powiedzcie mi jak mozna sprawdzic czy jest gdzies wyciek i gdzie go szukac ewentualnie . Dzisiaj podlozylem karton po bunie ( na srodku jak sie konczy maska a zaczyna kabina mniej wiecej) i zaczalem zminiac biegi to nic nie zauwazylem . Zostawilem karton na noc i rano sprawdze czy jest jakis wyciek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do tego szarpania to chyba juz mechaniczna usterka i skoro wymiana oleju nie dala zbyt duzo to skrzynia niedlugo padnie. Jak myslicie dlugo da sie jezdzic z czyms takim. w sumie od zauwazenia objawow do wymiany oleju przejechalem moze z 200km , fakt ze pogarszalo sie z dnia na dzien i dwa razy byla w trybie awaryjnym . To moze za mocno tam sie nie narobilo komedi??kots mi mowil ze sa przydki ze ludzie jezdza przez kilka lat zanim padnie calkowicie. To wyglada no mocna usterke ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo rzeczywiscie eksploatacja albo wyciek. sprawdz jeszcze ta chlodniczke oleju - podloz karton pod zderzak.

 

A gdzie ten olej ma niby sie "wyeksploatowac"? hmm?

Wyciek na 100%. Olej krazy w obiegu zamknietym nie ma prawa go ubywac.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Witam wszystkich. Mam podobny problem ze swoją skrzynią w E38 730D moc 193KM Objaw jest taki, że czasami przy redukcji skrzynia szarpnie (kopnie) ale nic poza tym, czasami jak się zatrzymam i od razu wcisnę gaz do 1/2 to też kopnie. Do tego dochodzą stuki i szarpnięcia przy zmianie z pozycji D na R. Są to typowe oznaki kończącej się skrzyni biegów i najlepsze co możesz w tym wypadku zrobić, to zrobić remont wraz z wymianą oleju i filtra. Mam na myśli całkowite zalanie nowym olejem, a nie jak tu ktoś wspomniał wymieszanie starego z nowym, bo taki zabieg to tylko strata pieniędzy. Konsystencja oleju jest niezwykle ważna, gdy wymieszamy stary z nowym zrobi się breja, do tego dochodzą opiłki, które występują w zakamarkach. Zapomnij okupieniu używanej skrzyni, wydasz pieniądze a i tak nie wiesz co masz i ile taka skrzynia wytrzyma. Nie warto wierzyć gościowi, który wciska Ci szmelc na wykończeniu i twierdzi, że skrzynia ma przejechane 80 tys. To są bajki! lepiej zainwestować w konkretną naprawę z gwarancją, masz wtedy nowe części, nowy świeżutki olej i po takim zabiegu skrzynia działa znakomicie. Pamiętaj o wymianie co 60 tys km oleju wraz z filtrem, oczywiście mówię o wymianie dynamicznej a nie statycznej (wspomniane wcześniej mieszanie nowego ze starym) wtedy skrzynia pociągnie tyle ile będziesz chciał. Jeśli ktoś twierdzi, że oleju w skrzyni się nie wymienia, to znaczy, że albo jest kiepskim mechanikiem, albo stosuje typowy chwyt serwisowy. To działa na takiej zasadzie, że serwis nie każe wymieniać oleju, bo woli naprawić albo wymienić rozsypaną skrzynie na nową, kiedy auto juz nie będzie na gwarancji i zarobić. Taki czysty marketing. Wpisz w wyszukiwarce ASB, bardzo ciekawa lektura. Pozdrawiam:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.