Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak wam sie nagrzewaja autka bo mi bardzo dlugo.Czy to normalne?Po jakis 10 minutach jazdy minimalnie jest odczuwalne cieple powietrze.
Opublikowano

ostatnio mialem maly problem ale juz jest ok bo uklad mialem zapowietrzony i malo plynu.a cieple powietrze to juz po ok 3 km jazdy mam.

moze termostat masz uszkodzony...jak wskazowka?w pionie po tych 10 min?

"...pamietaj ze na drodze nie jestes sam..."
Opublikowano
plyn wymienialem ostatnio i dolewalem i odpowietrzalem moze jeszcze raz musze odpowietrzyc faktycznie a wskazowka wskakuje ledwo na koniec niebieskiego pola
Opublikowano
jesli caly czas tylko lekko za niebieskie, obstawiam termostat tylko uwazaj bo obudowa termostatu jest krucha,wiem z doswiadczenia :D i 60 zl lzej.przerabialem to przez ostatnie 4 dni a wyszlo i tak na niedostateczna ilosc plynu i zapowietrzenie.jesli przed zmiana plynu bylo wszsytko dobrze to odpowietrz uklad i git bedzie.
"...pamietaj ze na drodze nie jestes sam..."
Opublikowano
Jeśli wskazówka na końcówce niebieskiego to gorącem wiało nie będzie bo jak :) To pewnie termostat tak jak kolega wyżej pisze i dobrze odpowietrzyć układ. A co do obudowy hmmmm coś o tej kruchości wiem też :P ale u Ciebie o tyle dobrze że kupujesz sam termostat za 3 dychy i z głowy a ja do siebie samego bez obudowy nie dostanę nigdzie (z obudową najtańszy 100).
Opublikowano
ale zdemontowac troszke musisz zeby sie do niego dostac.

 

No nie wiem gdzie on jest u Ciebie ale u mnie wymiana termostatu to tylko zdjęcie śmigła z tego co pamiętam i obudowy.

Weź sobie wymień w astrze 1,4 - musisz cały rozrząd wydzierać także nie narzekaj.

Opublikowano
z tego co pamietam to przed wymiana tez sie slabo grzal , no coz bede cos kombinowal jak by co bede pisal o jakies wskazowki i dam odpowiedz co i jak
Opublikowano
ale zdemontowac troszke musisz zeby sie do niego dostac.

 

No nie wiem gdzie on jest u Ciebie ale u mnie wymiana termostatu to tylko zdjęcie śmigła z tego co pamiętam i obudowy.

Weź sobie wymień w astrze 1,4 - musisz cały rozrząd wydzierać także nie narzekaj.

 

u mnie trzeba wyjac chlodnice bo do wiatraka sie nie dostane potem obudowe wiatraka i na koncu sam wiatrak.

innej rady nie ma.

"...pamietaj ze na drodze nie jestes sam..."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.