Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie poniewaz nasza szukajka jak zwykle zawodzi.

 

Czy ktos z was robil moze swapa z m43 na m50 lub m52.

Nosze sie z zamiarem zmiany silnika z mojego 1,8 na jakisz szybszy :) i chcialem sie dowiedziec jak by to wygladalo co musze miec oprucz silnika do takiej zmiany tzn czy musze tez wymienic skrzynie biegow czy moze zostac moja od 1,8 czy tez most z dyfrem mocowania silnika itd czy oprocz trzeba bedzie robic jakies przerobki jak tak to jakie i jaki silnik najlepiej polecacie chodzi o niezawodnosc w razie co tez o jakies naprawy itd jesli taki temat byl i ktos ma linka to rowniez bym poprosil z gory dzieki

Opublikowano

jak to z reguly bywa, takie samorobki nie do konca sa udane, bo nie jest to latwa sprawa, przejsc z 4cylindrow na 6.. pomijajac cale mocowania i osprzet, to jeszcze za pewno zawieszenie, chociazby amorki sa inne do beemki 2.5litra niz do 1.8, chyba ze sie myle..

 

poza tym taniej wyjdzie sprzedac to co masz i kupic wersje ktora Cie najbardziej kreci..

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Sporo roboty będziesz miał z tym swapem : silnik,skrzynia biegów,wał,wydech,amorki przód,chłodnica itp... SILNIK OCZYWIŚCIE Z INSTALACJĄ I KOMPEMA.
Opublikowano
Sporo roboty będziesz miał z tym swapem : silnik,skrzynia biegów,wał,wydech,amorki przód,chłodnica itp... SILNIK OCZYWIŚCIE Z INSTALACJĄ I KOMPEMA.

skrzynia jest ta sama S5D 250G,wał prawdopodobnie też będzie pasował.Dopiero silnik 2.8 ma inną skrzynię,dyfer trzeba wymienić.

A little piece of heaven in my hands

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.