Witam, jestem nowy na tym forum ale mialem okazje poczytac juz co nieco :D Interesuje mnie e36 z motorkiem M52b28, sporo zalet wyczytalem tuna forum, jak i od czlowieka ktory uzytkuje taki model. Mozna powiedziec ze bylem pod wrazeniem i postanowilem ze kolejnym autem bedzie wlasnie taka bawareczka, az do dzis, wyczytalem ze cylindry sa pokryte nikasilem.. ciezka sprawa podobno w chwili przegrzania, jak rowniez ta powloka koroduje pod wplywem siarki, (paliwo, olej). Droga naprawa takiego bloku itp itd, ze mimo wszystko blok zeliwny od M50b25 jest trwalszym rozwiazaniem. Z drugiej strony znam czlowieka ktory uzytkuje taka 328, zalozyl do niej sekwencje :norty: i ponad 30kkm jezdzi bez zarzutu... Chcialbym uslyszec od Was szczegolnie od posiadaczy tego silnika ale w modelu e36 ( wyczytalem ze w nowszych, blok byl tulejowany chyba stalowymi tulejami , co tez mi sie wydaje byc slabszym rozwiazaniem niz zeliwo, no ale pewnie ta stal zostala poddana zaawansowanej obrobce) ) jak sprawuje sie ten silnik, jak jest z jego eksploatacja i chetnie przeczyta opinie na temat sekwencji w tym motorze ( znajomy mowil ze po wawie pali mu 14l lpg co wydaje sie byc swietnym wynikiem, w porownaniu z moim golfem 1.8 rowniez na lpg ) Pozdrawiam.