Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli ktoś jest zainteresowany tym tematem to mogę podzielic sie moimi doświadczeniami z takim silnikiem, który miał zniszczony NIKASIL w górnej części cylindra na wszystkich garach.

 

Miałem ten silnik w samochodzie do wyścigów i zaczął gasną

 

Sprawdzenie :

 

Kompresja o wiele za wysoka

Masa oleju w kolektorze ssącym

Po zdjęciu pokrywy klawiatury - duża ilośc nagaru

 

Po rozebraniu silnika okazało sie że blok idzie na złom.

 

Prosty sposób na szybkie zdiagnozowanie silnika z NIKASILEM lub już zmodyfikowany silnik ALUSIL ( odporny na tą dolegliwośc). Na silniku obok rozrusznika jest mała blaszana etykietka informująca że silnik jest modyfikowany , jeśli nie ma tej plakietki to jest silnik z NIKASILEM.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.