Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Szukałem wiele starych tematach czegos podobnego do mojego objawu i jakos miałem problem z trafieniem na podobne obijawy. Problem moj polega na tym ze auto nie pali na 6 cylindrze na zimnym silniku. Jak pochodzi około 15 min pracuje równo. Silnik sprawia wrazenie jaby sie nie domykały zawory ale mechanik sprawdził juz to, załozył nowe dotarł je wymienione sa szklanki wałek podkładał nowy i nic dalej ten samo. Pompa podaje paliwo, wtryski sprawdzone i sam jeszcze niewiem co...

Dziękuje za ewentualne odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Wiesz co dziwny ten Twój przypadek, może sprawdz jeszcze raz:

- cisnienie w cylindrach na zimnym silniku,

- cisnienie jakie podaje pompa do wtryskiwaczy,

- sprawdz ustawienie wałka rozrządu,

- zamień np.: 1 wtrysk z 6.

Nie wiem ale to nie benzyniak, jak jest ciśnienie na pompie i w cylindrach, wtryski nie leją to powinno chodzić.

Pozdro - Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano

to moze i ja dodam cos od siebie jezeli prosisz o jakiekolwiek odpowiedzi - u mnie jak mechanik troszke ogladal silnik i m.in wymienial wtryski to zrobil wielki blad :mad2: otoz dokrecil wtryski na sile a nie kluczem dynamometrycznym (tak mi pozniej inna osoba powiedziala ze to sie robi specjalnym kluczem a nie na sile) i od tamtej pory co prawda silnik pali na wszystkich ale w trakcie jazdy przerywa, troche sie dusi i slabiej pali jak cieply (chociaz nie wiem czy to akurat z tym ma znaczenie - ale przed wymiana tego nie bylo). takze sprawdz dokrecenie

 

Nie jestem pewien ale kazda rada na swoj sposob jest dobra. Pozdrawiam

Opublikowano
Pompa podaje paliwo, wtryski sprawdzone i sam jeszcze niewiem co...

 

A może po prostu świeca żarowa 6. cylindra padła :?:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Witam ponownie!

Juz wszystko jasne okazało sie ze sprawcą tego zamieszania byl jednak walek rozrządu! Najprawdopodobniej bylowczesniej cos przy nim mieszane, po zamianie wałka wszystko działa poprawnie!

Dzieki za odpowiedzi!

Pozdrawiam Daniel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.