Skocz do zawartości

540Ai same problemy czy wadliwy model


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie Zodiac. Dodam jeszcze, że sam kupiłem autko za cenę jaką się płaci za dobre autko, z realnym przebiegiem 220 tys. km, szukałem jakiś czas i do niedawna nic sie nie psuło, aż tu nagle czujnik wałka rozrządu, wału korbowego, mechanizm wycieraczek, teraz zaczyna odzywać się sprzęgło.

 

Prawda jest taka, że aby twierdzić że BMW z przebiegiem rzędu 200-300 tys. km jest bezawaryjne to trzeba mieć albo bardzo dużo szczęścia (jakie ja miałem w poprzedniej Beemce) albo po prostu nie naprawiać i jeździć szrotem, jakimi podróżują właściciele większości starszych Beemek w Polsce.

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wiec drodzy koledzy komputer wykrył defekt czujnika wałka rozrzadu i defekt termostatu. Oprocz tego na jednym z cylindrow jest slabe spalenie ( czyli swieca lub fajka) Ogolnie git. Sprawdzone na dwoch komputerach w Auto Rafmar i ASO BMW. Przebieg autentyczny. Ogolny stan pojazdu ocenili na bardzo dobry jak na ten przebieg i lata. Koszt naprawy - czujnik 400 zl , termostat 250 zl wiec nie jest zle. Dzieki za porady wszystkim. Pozdro
Opublikowano

no to dobrze ze puki co tylko to,

no ale co się dziwić przy wieku i przebiegu auta coś się musi dziać,

tylko nie wiem po co jechałeś do ASO :nienie:

u posłusznego szału nie robią,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.