Skocz do zawartości

Czy to przepływomierz czy coś innego BMW 320d 150km 2002r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ! od jakiegoś czasu borykam się z problemem w swoim BMW 320d 150KM mianowicie problem polega na dziuże w przyspieszaniu??? Problem polegał na strasznej turbo dziuże a nawet dwa razy zdarzyło mi się że tak jak by się turbina wogóle nie załączyła??? (tak jak bym jechał bez turba???) a obroty silnika przekroczyły 4 tys.Przeczytałem na forum o przeczyszczeniu filterka w elektrozaworze sterującym turbiną. Zrobilem to i mozna powiedzieć że jest lepiej ale napewno nie tak jak powinno być moim zdaniem. Powiem tak Turbina załacza sie nieraz przy 2.8 tys. obrotów a czasami powyżej 3.5 tys. Co to może być??? czy może powodować takie zachowanie uszkodzony przepływomierz????? A wcześniej samochód już dobrze ciągnoł przy 2 tys. obrotów.... A i tak wogóle od czerwca tego roku jeżdźe na nowej Turbosprężarce samochód aktualnie ma przejechane 162tys. km. A i jeszcze jedno tem model ma najeiększy moment obrotowy przy 2 tys. obrotów przynajmniej tak jest napisane w instrukcji obsługi. Prosze o pomoc :mad2: pozdrawiam.....
Opublikowano
to może być przepływomierz ale trzeba podpiąć auto pod komputer... nikt tu ci z fusów wróżył nie będzie.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
Przepływomierz wymieniony na ORGINAŁ BOSCH i auto nadal nie jeździ tak jak powinno??? Gdzie dalej szukać przyczyny?????

Wypadało by zadzwonić do warsztatu/serwisu gdzie podpinali pod kompa i reklamować usługę że nie wykryli wszystkich usterek bo po wymianie przepływki dalej nie jeździ jak powinien.

Dobrze by było zdiagnozować auto podczas jazdy. Jest na forum kilku takich użytkowników którzy dobrze się na tym znają, mogą sprawdzić ci auto lepiej niż te patałachy w nie jednym serwisie.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
Pisze jeszcze raz co zrobiłem: Mianowicie tak Został zdiagnozowany przepływomierz. Sprwadzenie proste odpiołem stary przepływomierz przejechałem się i samochud zawijał się jak powinien:) Więc kupiłem Nowy orginalny przepływomierz BOSCH (po dobrej cenie 500zl) został zaprogramowany Programowanie 200zł czli 700zł wymieniłem jeszcze zaworek od podcisnienia turbiny Orginał w BMW 300zł razem 1000zł a samochód jak nie jeździł tak nie jeździ??? Problem polega na dziurze między 1800obr.-2800obr po wyrzej 3000obr samochód chodzi normalnie??? Wiec gdzie szukać dalej przyczyny????
Opublikowano
więc masz jakiś kontakt do tych użytkowników z forum???
Załóż wątek - tu i w dziale elektronika "kto mi zdiagnozuje E46 320d w okolicy (....) " ktoś sie znajdzie ;). Dobrze by było uruchomić livedata i pojeździć... wtedy na bank wszystko wyjdzie.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=79752

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.