Skocz do zawartości

BMW3 WWL

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wołomin

Osiągnięcia BMW3 WWL

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. W mojej 320d jak narazie diagnoza stoi pod znakiem zapytania??? Jak narazie podejżenia padają na Turbine??? Którą wymieniałem w czerwcu 2008 roku??? Czy jest taka możliwość że jest felerna i może stawać czasami??? i pokazuje sie olej w niej ??? a na turbinie zrobiłem 25tys-30tys ???
  2. Koledzy dzisiaj czwartek oddałem samochód do mechanika i zobaczymy co z tego wyjdzie jaka będzie diagnoza???? Podobno może też być zapchany katalizator???? ale czy napewno???? Dam znać jaka będzie diagnoza:)
  3. To co twierdzisz ze w moim przypadku też może być to pompa paliwowa????
  4. Ja kolego mam taki sam problem i nadal problem istniej. Lecz w przyszłym tygodniu odstawiam samochód do chłopaków w Otwocku na diagnoze co jest uszkodzone??? I zobaczymy co wyjdzie??? ja wsadziłem już 1000zł i samochód nie jeździ tak jak powinien , i tak jak i tobie mi też za pierwszym razem komputer pokazał przepalona świece na pierwszym cilindrze.
  5. Witam! Wczoraj testowałem jeszcze przepływomierz nowy który wymieniłem i programowałem. Więc tak jak odepne kostke przepływomierz to samochód smiga jak powinien jak podepne ją spowrotem muli się i ma znowu dziure??? Poprostu jest tak samo ja diagnozowałem ten stary przepływomierz obiawy są takie same jak przy starym przepływomierzu? A zrobiłem już: wymieniłem przepływomierz orginał BOSCH cena 500zł , programowanie przepływomierza 200zł , wymiana zaworka od podciśnienia turbiny 300zł . Wsadziłem już 1000zł i samochód jak nie jeżdził tak nie jeżdzi? Więc gdzie szukać przyczyny w nowym przepływomierzu (ORGINAŁ BOSCH) Już sam niewiem czy przyczyna leży w nowym przepływomierzu? czy w firmie która mi programowała ten przepływomierz. Firma: "ASEKO"ul.Mińska 37 Warszawa. Czekam na jakieś wskazówki fachowców:)
  6. Weże napewno nie są pomylone. Wieć co powoduje taką dziure???
  7. A jak najlepiej sprawdzić to podciśnienie czy jest ok??? I co odpowiada za to podciśnienie jaki element????
  8. Koledzy więc tak samochód ma przejechane teraz 164tys w czerwcu 2008 wymieniłem Turbine na nową GARRETT samochód smigał jak trzeba a problem z dziurą pojawił się około 1,5 miesiąca temu:( Zrobiłem juz następujące czynności: Wymieniony został przepływomierz orginał (BOSCH) wymieniony został zawór pierburg (orginał)od podciśnienia turbiny.A auto jak miało dziure tak ma. Co prawda niedotykałem się do drugiero zaworu od podciśnienia tego co znajduje się obok filtra oleju. Czy można na niego stawiać???? Czy wystarczy tylko wyczyścić filterek w nim i czy to pomoże???A jeśli chodzi o komputer bo byłem to pokazał tylko że swieca żarowa jest walnienta na pierwszym cilindrze.
  9. Witam! Mam problem z dziurą w swoim samochodzie w przedziale 2tys 2.8tys samochód nie przyspiesza jak minie 2,8tys. wszystko jest ok. Jesli chodzi o model silnika jest to M47N w samochodzie wymienilem już przepływomierz orginał BOSCH został zaprogramowany i wymieniłem zawór od podciśnienia turbiny. A samochód jak miał dziure tak ma.??? co to może być????
  10. Witam! Kto mi zdiagnozuje BMW E46 320D 150Km po 2002r w okolicy WOŁOMINA:) Za szybką odpowiedz będe wdzięczny:)
  11. Witam! Kto mi zdiagnozuje BMW E46 320d 150Km po 2002r w okolicy Wołomina???? Będe wdzięczny za szybką odpowiedz???? ;)
  12. Poprostu odepnij kostke od przepływomierza i powinna być różnica albo będzie lepiej albo tak samo???? Jak lepiej to przepływomierz a jak tak samo to przyczyna tkwi w czymś innym. :)
  13. więc masz jakiś kontakt do tych użytkowników z forum???
  14. Pisze jeszcze raz co zrobiłem: Mianowicie tak Został zdiagnozowany przepływomierz. Sprwadzenie proste odpiołem stary przepływomierz przejechałem się i samochud zawijał się jak powinien:) Więc kupiłem Nowy orginalny przepływomierz BOSCH (po dobrej cenie 500zl) został zaprogramowany Programowanie 200zł czli 700zł wymieniłem jeszcze zaworek od podcisnienia turbiny Orginał w BMW 300zł razem 1000zł a samochód jak nie jeździł tak nie jeździ??? Problem polega na dziurze między 1800obr.-2800obr po wyrzej 3000obr samochód chodzi normalnie??? Wiec gdzie szukać dalej przyczyny????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.