Skocz do zawartości

Jak sprawdzić czy działa podgrzewacz płynu chłodniczego ???


bet35

Rekomendowane odpowiedzi

Jak otworzysz maskę to powinien być z Twojej lewej strony pod szybą, w tej dziurze za amortyzatorem. Idą do niego węże. Powinien działać od początku...U mnie coś padło bo po podłączeniu mu wtyczki zasilającej obroty wariują na zimnym- czyli jak podgrzewa...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za odpowiedzi . Dawno mnie tu nie było . A jak to odłączyć ?

I jeszcze raz , może ktoś wie jak sprawdzić czy działa ?

 

Zaraz po odpaleniu, do 3-4 minut, wąż wychodzący powinien być ciepły.

 

A odłączyć przez wyjęcie wtyczki.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. dzięki . Przed chwilą przyjechałem i muszę poczekać aż wystygnie.

Wczoraj czyściłem kolektor dolotowy (zawalony jak cholera) i w przewodzie nr 6 była taka maż (podejrzewam olej +woda) , od czego jest ta rurka (ona idzie do przewodu powietrza nr 4 do turbiny , ale skąd ?)

Wracając do tematu odłączyłem podgrzewacz i jak ręką odjął , nie faluje nic , ale chyba wolniej się nagrzewa .%5Bimg%5Dhttp%3A//www.realoem.com/bmw/diagrams/v/i/238.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez faluja (podnoszą sie na wolnych obrotach co jakies 15-20 sek, nastepnie powracaja po 4-6 sekundach) i tak w kołko az nie wyłacze ogrzewania- wszystko jest wtedy git.

moze to jest jakas autosugestia ze wspominamy o tym ze obroty falują tylko przy zimnym silniku, poniewaz gdy juz jest ciepło w aucie to srecamy ogrzewanie ( ja mam pokrętła i skrecam do połowy) i juz nie faluja. przynajmniej tak jest u mnie .

zastanawiam sie czy ten problem mmoze miec zwiazek z powolnym nagrzeaniem samochodu któreż to jest wynikiem uszkodzonego termostatu egr o którym duzo mozna znaleźc na forum (objawy jak zdiagnozowac lub wymienic)

Takze na pokazał mi sie blad tej nagrzewnicy na kompie, który potem zniknął.

czy ktos moze znaleźc zaleznośc, tych problemów:

1 powolne nagrzewanie (wskazowka nie dochodzi do pionu)

2 falowanie obrotów

3 termostat egr (ewentualnie termostat główny )

4 zabrudzona odma , filterki elektrozawora (choć tutaj bardziej jest mowa o turbo dziurze)

pozdrawiam Wesołch Swiąt

 

mnie sie wydaje ze cos w tym jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.