Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem to samo w E60 530d ad 2003 bez filtra.

Pojawiało się i czasem znikało samo, jednak pojechałem do warsztatu (nie ASO) i okazało się że to kolektor + żaluzja turbiny.

Naprawa trwała 2 dni, koszt ok. 1500 PLN i problem z głowy.

Dodam że silnik był już wtedy po wirusie na 240-250 Hp.

Minęło ze 60 tysi i jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.