Skocz do zawartości

jak dzial automatyczne ssanie w silniku 1.8 m43??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem na zimnym silniku wogole nie trzyma obrotow (powinno chyba byc tak ze jak odpalam zimny silnik to obroty powinny byc podwyzszone?) :mad2:

A u mnie nic!! Dopiero jak zlapie temperatury obroty ustawiaja sie i jest ok!!

Czy to moze byc winna automatycznego ssania a moze jakis inny problem POMOCY!! :modlitwa:

Dziekuje i pozdraiwam GRABENS

Opublikowano
Od razu po zapaleniu powinny byc normalnie ok 900. Jak jest zimny to faluje czy za nisko trzyma obr czy przerywa? Napisz cos wiecej, a przede wszystkim :search: bo to czesta przypadlosc w m40 i m43, wiec temat walkowany setki razy. Zazwyczaj pomaga reset kompa, czyszczenie/wymiana silniczka krokowego.
Opublikowano
Jak zimno to faluje i nie chce wogole utrzymac obrotow(czesto gasnie) a jak zlapie troszke temperatury jest oki!!reset komputera zrobilem wedlug przepisu "zrob to sam":) I nic nie pomoglo!!:((((PZDRAWIAMi dziekuje za podpowiedzi
Opublikowano
No to teraz wyczysc silniczek. Choc powiem Ci szczerze ze przyczyny byly rozne i nigdy nie bylo jednoznacznej odpowiedzi jak rozwiazac tą przypadłość. Z tego co mi jeszcze przychodzi do glowy to sprawdz szczelnosc dolotu. Masz gaz? Ja mam sekwencje i kiedys mi zle wykalibrowali w gazowni - gaz chodzil dobrze a na benzynie wlasnie takie krzaki sie robily jak mowisz i dopiero zachodzilem w glowe co za przyczyna. Jak masz 2 generacje to moglo ci kichnac i wlasnie rozszczelnic dolot.
Opublikowano

gazu nie mam!!! Rurki wszystkie spprawdzone guma od przeplywomierza rowniez chyba zostaje tylko silniczek krokowy!!:((( musze wyczyscic lub wymienic o rezultatach poinformuje!!!

A to (gdzies wyczytalem) czujnik temperatury silnika moze to bedzie tansze do wyminay i moze od tego zaczac ??Tylko gdzie on sie znajduje???

POZDRAWIAM GRABENS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czujnik może być jak najbardziej.

A znajduje się on w głowicy pod kolektorem ssącym.

Tyle , że są dwa < jeden od wskaźnika na desce > i nie powiem ci który jest który bo nie pamiętam.

 

Ale jeśli mocno byś chciał to mogę jutro sprawdzić w schemacie i podać ci kolory kabelków.

 

Ale jeszcze masz czujnik temperatury powietrza w dolocie.

Jest on w przepływomierzu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Czujnik może być jak najbardziej.

A znajduje się on w głowicy pod kolektorem ssącym.

Tyle , że są dwa < jeden od wskaźnika na desce > i nie powiem ci który jest który bo nie pamiętam.

 

Ale jeśli mocno byś chciał to mogę jutro sprawdzić w schemacie i podać ci kolory kabelków.

 

jezeli by nie sprawilo Ci problemu bylo by milo jak bys powiedzial(napisal) ktory jest opowiedzialny za moja uterke:) i moze jakis schemat bys mi przeslal

Z gory dziekuje i POZDRAWIAM GRABENS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.