Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiatm

Ostatnio wyciagalem i czyscilem silniczek krokowy i po tej operacji jak go zamontowalem zaczelo mi za duzo paliwa podawac... i slyszalem ze ponoc trzeba jechac do mechanika na ustawienie ponowne silniczka komputerowo, a moje pytanie jest taki czy da sie inaczej jakos ustawic ten silniczek np przez reste kompa czy jak? i jak to sie dokladniej robi. szukalem na forum ale nie moge znalesc. Jest to BMW e30 1.6 benzyna

Opublikowano
Z tego co ja się orientuję, nic tam się w nim nie reguluje. Silniczek to silniczek, jest napięcie - zapadka się otwiera, nie ma napięcia - zapadka się zamyka (albo na odwrót, nie pamiętam już) i w ten sposób regulowana jest ilość powietrza wpadająca do silnika podczas pracy na obrotach biegu jałowego.
Opublikowano

Zawór powietrza dodatkowego (zwany tutaj silniczkiem krokowym - choć nim nie jest) nie jest w żaden sposób regulowany.

 

Poza tym silniczek krokowy nie ma aż takiego dużego wpływu na podawanie paliwa - chyba, że błędna informacja o ilości powietrza idzie do kompa a ten wtedy dozuje duże dawki aby utrzymac stały skład mieszanki.

 

A reset kompa możesz sobie zrobić - odłącz klemy na 15-20 minut - dla pewności potem złącz je razem i przekręć stacyjkę.

 

Pzdr,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.