Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Autorytetem BMW to model seri 7 5,5 litra V 12 wiec 3 litrowy diesel to polowa BMW,prosta zasada w sumie

To kup se jeszcze dwie 318 i będziesz miał BMW :)

Zasada jest taka że jeżeli BMW to najmniej 6 garów i w pełni się z tym zgadzam mimo że obecnie mam ledwo dwie trzecie prawdziwej Beemki :)

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
Czy wy macie swiadomosc tego ze piszecie nie w temat,piszecie o bzdurach nie zwiazanych z tematem.

Temat bzdurny to i wypowiedzi adekwatne :8)

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano

Poczytajcie panowie jak niektorzy forumowicze potrafia pomagac innym w przeciwienstwie do innych co pisza bzdury i w dodatku nie w temat.

 

Przyklad kolegi

"Temat bzdurny to i odpowiedzi adekwatne"

 

Czy temat uturbiania BMW E30 mozna uznac za bzdurny???

Bielsk Podlaski tel. 506 572 798.
  • 5 lat później...
Opublikowano

Witam, mam to samą maszynę tylko bez podtlenku lpg.. Mam zamiar zamontować turbo z 2.5 tds, jak mam zamiar tego dokonać?

Na początek na próbę wstawie samo turbo bez zadnych dodatków typu blowoffy czy intercoolery. Samą turbinę chce umieścić dalej od kolektora zeby spaliny miały mniejsza temperaturę, a cisnienie jakie chce wyciągnąć to 0.5 bara. Przepływke zostawie oryginalna, ona bedzie idealnie dobierac paliwo do dawki powietrza ktora dostanie... Dopiero jak wszystko okaze się działać dostawie reszte elementow... Oczywiscie będzie wiele zabawy zeby to wystroic. Niech mi nikt nie mowi ze nie da rady, bo da rade... Znajomy ma Punto 1 1.6 z turbem z vivaro czy traficca 2.8 i nie ma wiele aut, które mają do tego start. A ja chce marne 0.5 bara :)

Opublikowano
Bez chłodnicy powietrza i bez lpg będzie spalanie stukowe.Zachecam do budowy m40 turbo,robota jest szybka i prosta a e30 po takim zabiegu przyspiesza bardzo dobrze.
Bielsk Podlaski tel. 506 572 798.
Opublikowano
Tego nie wziąłem pod uwage, intercooler moze kosztuje oko 250zl ze sprinera, ale to i nawet wygodniejsze, bo łatwo przejsc na druga strone do przeplywki.. Miejsca tez jest dużo. Dzieki za info. I jeszcze mam pytnko techniczne : zeby wziąć kolektor z tego tds'a obciac tak zeby zostaly tylko 2 doloty, zaślepić po bokach i tam sie właśnie połączyć z tymi dwoma rurami z kolektora tego co jest. Wydaje mi sie ze powinno byc ok.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, mam to samą maszynę tylko bez podtlenku lpg.. Mam zamiar zamontować turbo z 2.5 tds, jak mam zamiar tego dokonać?

Na początek na próbę wstawie samo turbo bez zadnych dodatków typu blowoffy czy intercoolery. Samą turbinę chce umieścić dalej od kolektora zeby spaliny miały mniejsza temperaturę, a cisnienie jakie chce wyciągnąć to 0.5 bara. Przepływke zostawie oryginalna, ona bedzie idealnie dobierac paliwo do dawki powietrza ktora dostanie... Dopiero jak wszystko okaze się działać dostawie reszte elementow... Oczywiscie będzie wiele zabawy zeby to wystroic. Niech mi nikt nie mowi ze nie da rady, bo da rade... Znajomy ma Punto 1 1.6 z turbem z vivaro czy traficca 2.8 i nie ma wiele aut, które mają do tego start. A ja chce marne 0.5 bara :)

 

Pewnie że da radę, ale ile osiągniesz na 0,5 bara?? ze 115 do 150-160 kucy. Kosztu turbniny rzeźba kolektora, strojenie...hmm....kpl swap se skrzynią na m50b25 to koszt 2500-3000. Masz 190kucy, silnik o seryjnej trwałości i klank 6 garów. Po za tym jak chcesz się bawić w turob to do m40 nie dostaniesz kutych tloków itp, a do m50 dopiero możesz zacząć zabawę na turbo i się gać 300-350 kucy.....Tu jest zabawa a nie w punto 1,6 Turbo. :) Turbo w m40 to tylko zabawa, sztuka dla sztuki, by coś mieć innego, niekoniecznie szybszego i trwalszego. Zrobić coś tylko po to by cos mieć innego. A jak się marzy takie m40 ja tu:

to bez 25-30 tyś nie podchodź.

Tutaj macie 164 kucy. Sory ale szkdoa zabawy skoro można coś osiągnąć taniej szybciej i mnieawaryjnie bez problemowo.

 

 

PZDR>

Opublikowano
Wiadomo ze swap lepszy i i swap zrobie, ale skoro mam zdrowiutki silnik prosto z Niemiec to dojade go do konca, bo koszt tej turbiny nie będzie jakis kosmiczny. Migomat i rurki mam... Turbo 250 zl intercooler 250, stozek pare groszy i troche wlasnej pracy... 150 kucy jak na tak lekka bude i lekki silnik to fajna zabawa, a poza tym nie jestem jakis tam ken block, wiec do wariowania styknie... Powiedzmy ze wytrzyma 1.5 roku, a do tego spalanie bedzie śmieszne... Moze ewentualnie zmienie mapowanie... Temat juz wiele razy drazony, a poza tym chce obalic mit, bo m40 moze fajnie jechac i się nie rozsypac.
Opublikowano
Oczywiscie 160 koni nie ma co przekraczac, bo wtedy przyznaje ze silnik ten dlugo nie da rady. A co do tego ze ktos wczesniej pisal ze bmw zaczyna sie od 6 garow to chyba nie zna historii choćby piewszego Mpowera, e30 m3 mialo 4 garyni zdobyla najwiecej tytułów w tamtych latach
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy uwierzył byś ze 316 lpg z turbina od VW v6 tdi czyli GT20 ze zmienna geometria nie daje szans dla M5 e39 jak i E60 od zera do 140 km/h ?

 

Pokaż filmik to uwierze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.