Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam

mam luzy na przekładni kierowniczej, odczuwalne tylko przy skrecie w prawo, po wymianie wszytskich częśi(w tym rejonie) okazuje się, że to jednak chodzi o regenerecje maglownicy. Czytam sobie wiele ofert regeneracji, wszędzie zapewniaja, że bedzie tak super itp itp że jeszcze jest gwarancja na rok....ale co potem, czy taka regenerowana czesc dlugo wztrzyma__,czy oplaca sie kupic jakas sprawdzona uzywke__, poydrawiam

Opublikowano

odkrylem zaklad zajmujący się tym w Łodzi koszt 500/600 zl mam silnik m44, jakie jeszcze części trzeba wymienić przy okazji wymieny maglownicy,

 

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Regenerowałem w tym roku w lipcu.Było super,kiera bez luzów,prowadzenie super.Tylko że dzisiaj jest grudzień i magiel wraca właśnie na naprawę gwarancyjną.Luzy jak cholera.Pewnie,że jeżdzę agresywnie,pewnie ,mam poliuretany w zawieszeniu i opony 225/45/17.I gośc mi twierdzi że to wykańcza maglownicę.I ja to rozumiem ale uważam jednak że niecałe 10tysięcy kilometrów od regeneracji to trochę za mało.Więc powiedziałbym ,że nie polecam ale z drugiej strony jaka alternatywa?Używka?Do swojej poprzedniej e36 kupiłem trzy-każda gorsza od poprzedniej...

Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano

a ile placiles za regeneracje?, i tego własnie sie boje, że luzy szybko powróca, ja jezdze na 205/55, czy slyszales o jakims dobrym zakladzie co to robi (lub o tym w Łodzi):),

 

pozdrawiam

Opublikowano
interesowaloby mnie jeszcze ile ogolnie ta cala zabawa z tą przekładnia kosztuje?(regeneracja + wymiana)
Opublikowano
Mnie kosztowało 550 + dwie przesyłki.Bo to wygląda tak ,że gościowi wpłaca sie 8 stów,on wysyła zregenerowany magiel,wymieniasz i odsyłasz swój stary a on przelewa ci z powrotem 2 i pól stówy.I tak jak mówię ,mój juz się rozstukał,ale było naprawdę dobrze.A co do kosztów wymiany to ja robisz sam to tytlko koszt oleju(trzeba ze dwa litry oleju klasty dextron II) a jak mechanior to oni koło 3 stów wołają.Roboty na dwie godzinki.A i regeneracje robiłem w zakładzie pod warszawą,jak chcesz to napisz ,podam numer telefonu
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, korzystając z okazji pozwolę sobie na pytanko w temacie: Jestem szczęśliwym posiadaczem E30 cabrio z 89r. Rok temu miałem robioną regenerację maglownicy wraz z wymianą drążków etc. Koszt ponad 1000pln. Ten sam mechanik wymienił mi pół roku wcześniej drążki, ale twierdził, że w momencie regeneracji maglownicy wymiana drążków jest KONIECZNA. Mechanik (zresztą polecany przez kilka osób na tym forum) zapewniał mnie, że ach i och, i że teraz pośmigam. Jeżdżę jak emeryt, w ciągu roku zrobiłem może z 5 tyś. Przy przeglądzie u innego mechanika (do tamtego jakoś straciłem zaufanie po kilku zgrzytach...;-) stwierdził, że "maglownica cieknie od góry i z boków. Konieczna jest regeneracja. Koszt około 1000 + 250 robocizna".

 

Jestem laikiem i o istnieniu kolejnych części w samochodzie dowiaduję się, kiedy się popsują lub są wymieniane (dodam, że widać to gołym okiem ;-)

 

Dlatego prośba o pomoc do osób ogarniętych w temacie bardziej ode mnie:

Czy przy regeneracji maglownicy konieczne/obowiązkowe jest wymienianie drążków ?

 

Na ile mechanicy dają standardowo gwarancję (dzisiaj się dowiedziałem u mechanika, u którego złożyłem reklamację, że na pół roku... )

 

Ile standardowo kosztować powinna mnie regeneracja z wymianą (opcja "czyste rączki", tj. do niczego się nie dotykam). Chodzi o mazowieckie, a konkretnie o Warszawę (ta informacja we względu na ceny ...).

 

no i sorki za trochę przydługi post

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

hej,

 

jestem na etapie znajdowania rozsądnego rozwiązania problemu dużych luzów na maglownicy.

No i niestety muszę powiedzieć że duże luzy wykluczają regenerację, więc przy opcji wysyłkowej typu płacisz za zregenerowana np 800, a odsyłasz im swoją nie dostaniemy zwrotu kasy za naszą.

 

No ale to chyba wciąż ma sens zważywszy na niepewny stan wszystkich używek. No chyba że ktoś by znalazł super cieknącą za małe pieniądze - czytaj mniejsze niż 300 zł.

 

Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły będę wdzięczny.

 

pzdr

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.