Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś mi powie jak wyglada procedura regulacji tych rzeczy.

Zdobyłem info w necie że przepływka ma wrtości napięc:

0,255v przy wyłączonym silniku

1v bieg jałowy

2v 3000obr

Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
Reguluje się i to częściej niż można by się tego spodziewac. Mówię tu o przepustnicy dla potrzeb LPG. Bardzej ją niektórzy "spece" otwierają. Tak samo podobno sprężyna w przepływkach z biegiem czasu "siada". W moim przypadku jest to wszystko strasznie rozregulowane i chcę dojśc do ustawień fabrycznych w miarę możliwości, a przynajmniej je znac.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
W przepływomierzach klapowych reguluje się tylko zawartość CO w spalinach,służy do tego śróba z boku przepływomierza(na imbus),wkręcając ją zwiększamy zawartość CO, wykręcająć zmniejszamy.Potrzbny będzie analizator spalin.W przepustnicy reguluje się tylko wyłącznik przepustnicy,należy odłączyć wtyczkę od wyłącznika i podłączyć omomierz w zaciski 2 i 18 wyłącznika.Wartość rezystancji powinna wynosić 0.Przesuń dzwignie przepustnicy nieco i powinien być słyszalny stuk,rezystancja powinna skoczyć do nieskończoności.Także jak coś jest nie tak,to poluzuj te dwie śróbki na wyłączniku przepustnicy i reguluj ją tak aby rezystancja na zamkniętej przepustnicy wynosiła 0.Najgorzej jak gazownik reguluje silnik pod gaz a nie gaz pod silnik,wtedy mamy,różnego rodzaju rozklejania przepływek itp.Lepiej kupić wtedy nową.
Nur bmw e32

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.