Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WYJĄŁEM POMPE PALIWA ŻEBY DOLUTOWAĆ KABELEK ODPOWIEDZIALNY ZA WSKAZNIK PALIWA I NIESTETY ZESZŁO PALIWO Z PRZEWODÓW PALIWOWYCH OD POMPY DO SILNIKA. WSZYSTKO ZŁÓŻYŁEM I TEORETYCZNI ZAPALIŁ NA TYM PALIWIE KTÓRE BYŁO W FILTRZE ALE PO CHWILI ZGASŁ I W PRZWODACH JEST POWIETRZE. POMPA CHODZI ALE CO Z TEGO?

POMÓŻCIE.

MAM 316i Z 1990 ROKU. E-30.

Dlaczego przed warsztatami i serwisami samochodowymi zawsze stoi jedno BMW?

Bo każdy szanujący się serwis ma jedno niezawodne auto żeby jeździć po części do innych:-)



Domin

Opublikowano
WYJĄŁEM POMPE PALIWA ŻEBY DOLUTOWAĆ KABELEK ODPOWIEDZIALNY ZA WSKAZNIK PALIWA I NIESTETY ZESZŁO PALIWO Z PRZEWODÓW PALIWOWYCH OD POMPY DO SILNIKA. WSZYSTKO ZŁÓŻYŁEM I TEORETYCZNI ZAPALIŁ NA TYM PALIWIE KTÓRE BYŁO W FILTRZE ALE PO CHWILI ZGASŁ I W PRZWODACH JEST POWIETRZE. POMPA CHODZI ALE CO Z TEGO?

POMÓŻCIE.

MAM 316i Z 1990 ROKU. E-30.

nie słyszałem zeby odpowietrzało się układy benzynowe ??

Sam naprawiałem pompe (czujnik poziomu paliwa) w 750, oraz wymieniałem filtr benzyny i wszystko działa bez problemu...

(wymieniałem też pompe w Espero - było podobnie - po odpaleniu działa..)

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano
Dokładnie, ja kiedyś wymieniałem cały przewód paliwowy i wystarczyło go napompować benzyną i samochód odpalił bez problemu, jeśli chcesz mieć pewnośc że nie masz powietrza w przewodach to odłącz dopływ przed regulatorem ciśnienia i spuść troche benzyny z przewodów, ale moim zdaniem to będzie zbędny zabieg

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
WYJĄŁEM POMPE PALIWA ŻEBY DOLUTOWAĆ KABELEK ODPOWIEDZIALNY ZA WSKAZNIK PALIWA I NIESTETY ZESZŁO PALIWO Z PRZEWODÓW PALIWOWYCH OD POMPY DO SILNIKA. WSZYSTKO ZŁÓŻYŁEM I TEORETYCZNI ZAPALIŁ NA TYM PALIWIE KTÓRE BYŁO W FILTRZE ALE PO CHWILI ZGASŁ I W PRZWODACH JEST POWIETRZE. POMPA CHODZI ALE CO Z TEGO?

POMÓŻCIE.

MAM 316i Z 1990 ROKU. E-30.

 

Uklad jest typu cyrkulacyjnego, sam sie odpowietrzy. Jesli nie chce

zapalic, to cos jest nie tak - byc moze jakis blad poczas montazu

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
WYJĄŁEM POMPE PALIWA ŻEBY DOLUTOWAĆ KABELEK ODPOWIEDZIALNY ZA WSKAZNIK PALIWA I NIESTETY ZESZŁO PALIWO Z PRZEWODÓW PALIWOWYCH OD POMPY DO SILNIKA. WSZYSTKO ZŁÓŻYŁEM I TEORETYCZNI ZAPALIŁ NA TYM PALIWIE KTÓRE BYŁO W FILTRZE ALE PO CHWILI ZGASŁ I W PRZWODACH JEST POWIETRZE. POMPA CHODZI ALE CO Z TEGO?

POMÓŻCIE.

MAM 316i Z 1990 ROKU. E-30.

 

Uklad jest typu cyrkulacyjnego, sam sie odpowietrzy. Jesli nie chce

zapalic, to cos jest nie tak - byc moze jakis blad poczas montazu

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

Witam

Potwierdzam to co napisali koledzy.

Osobiscie wyjmowalem 3 razy pompe oraz wymienialem filtr paliwa a wacha za kazdym razem zlatywala i ok odpalal bez problemu.

Musi byc jakas inna przyczyna a moze wlozyles pompe tak ze nie sciaga paliwa.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.