Skocz do zawartości

brak ladowania, regulator, miganie wyswietlacza,alternator


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiesz co.....nie wiem ,opieram się na tym co jest w internecie.

Najlepiej będzie jak zadzwonisz do serwisu i się spytasz.

 

Spoko, dzięki serdeczne za pomoc :cool2: pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jestem po wymianie alternatora na nowy valeo, przy temp. ok. 2 st. ładowanie zaczyna działać od razu po odpaleniu, zrobiona trasa ok. 1000km i na ta chwilę wszystko jest ok,mam nadzieję,że tak zostanie :D ciekawostką jest to,że po demontażu i rozebraniu starego alternatora, sprawdzony został wirnik i diody i wszystko bylo ok, teoretycznie winny był chyba regulator, po zdjęciu tej klapki niby wszystko wyglądało ok, ale te połączenie są cienkie jak włos i być może któreś nie łączyło, montaż i demontaż altka to jeden wielki dramat :evil: pozdrawiam
Opublikowano

Witam i błągam o pomoc. Mam E61 525i 2004 rok w dość bogatej wersji. od kilku miesiecy cos ciagnie prad i po 2 dniach auto jest ,,martwe,,

szukałem po bezpiecznikach i nic nie znalazlem. miesiac temu odebralem auto od elektryka ktory zmienil akumulator, założył nową klemę i naprawił alternator. Auto odpala co prawda nawet po 4-5 dniach ale tym razem wyskakuje czasem komunikat o ,,poborze mocy przy uspionym aucie co moze spowodowac rozladowanie akumulatora,, :mad2: :mad2:

Ma moze ktos jakis sensowny pomysł co to może byc.. ?? lub moze słyszał o podobnych przypadkach

Opublikowano
Jak można Tobie pomóc jak nie napisałeś skąd jesteś, bez diagnozy komputerowej się nie obędzie, w razie czego mogę pomóc.

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam i błągam o pomoc. Mam E61 525i 2004 rok w dość bogatej wersji. od kilku miesiecy cos ciagnie prad i po 2 dniach auto jest ,,martwe,,

szukałem po bezpiecznikach i nic nie znalazlem. miesiac temu odebralem auto od elektryka ktory zmienil akumulator, założył nową klemę i naprawił alternator. Auto odpala co prawda nawet po 4-5 dniach ale tym razem wyskakuje czasem komunikat o ,,poborze mocy przy uspionym aucie co moze spowodowac rozladowanie akumulatora,, :mad2: :mad2:

Ma moze ktos jakis sensowny pomysł co to może byc.. ?? lub moze słyszał o podobnych przypadkach

 

TEORIA

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-525i-tou/wiring-functional-info/body/voltage-supply/YDj5gs8

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-525i-tou/wiring-functional-info/body/voltage-supply/YMgu7bj

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-525i-tou/wiring-functional-info/body/voltage-supply/energy-diagnosis/YJVAjyk

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-525i-tou/wiring-functional-info/body/voltage-supply/energy-diagnosis/YTg4b5W

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-525i-tou/wiring-functional-info/body/voltage-supply/energy-diagnosis/2tKcFUL

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-525i-tou/wiring-functional-info/body/voltage-supply/energy-diagnosis/YRrw26u


Monitorowanie prądu rozładowania

Jeśli pojazd nie jest używany (od 68 minut po wyłączeniu terminala R), a prąd akumulatora przekracza 80 miliamperów (mA) (ustawienie domyślne), wpis pamięci błędów jest zapisywany w DME / DDE.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Panowie skoro mowa o elektryce to borykam się również z problemem napięcia.. Tylko, że jest to o tyle nie jasny problem dla mnie, że nie wiem co obstawiać.

Sytuacja wygląda następująco. Świeżo po odpaleniu samochodu napięcie stopniowo wzrasta na ponad 14v wszystko książkowo. W czsie jazdy również napięcie 14,1 - 14,2 coś w tych okolicach. Jest ok. Problemem ujawnia się gdy silnik oscyluje w obrotach 800-1300 rpm (dodaje sobie lekko gazu w tych obrotach) . NAJCZĘŚCIEJ GDY SCHODZI Z OBROTÓW !. Następuje wtedy jak by zanik napięcia spada ono do 12,7v po czym wraca na te 14v z hakiem i tak wkółko. Gdy np trzymam pedał gazu na ok. 1 tys rpm po chwili napiecie mam prawidłowe gdy puszcze gaz chwile pobuja 12,7 v itp i wróci do normy. Schemat cały czas się powtarza (mam auto w manualu 3.0 benzyne n52) szczegolnie gdy jadę powoli i operuję sprzęgłem i gazem to wtedy widać jak na dłoni jak napięcie świaruje dosłownie. Zdarza się, że jak auto stoi na biegu jałowym i zacznę gazować delikatnie w tym zakresie obtotów co napisałem wyżej, przygasa aż mi światło w samochodzie xd Dla rozjaśnienia dodam, że autem bardzo rzuca świezo po odpaleniu, falują obroty na luzie i w czasie jazdy, posiadam LPG (objawy występują również i na PB) i gdy wciskam pełen gaz napięcie pozostaje niezmienne i tak samo gdy schodzi z obrotów. Problem występuje tylko na niskich. Do wymiany będę miał koło dwumasowe ale raczej to nie ono jest problemem takich skoków i problemem z prądem. Akumulator ani razu mi się nie rozładował, odpala na strzała. Czy ktoś z was ma jakieś propozycje ? Czyżby cewki ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.