Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

mam nieszczelny kolektor wydechowy, poprzez co nieprawidlowo dziala turbina etc. podczas przyspieszania auto syczy, jest glosne.

 

 

Pojawiaja sie bledy przeplywomierza i turbiny spowodowane nieodpowiednia cyrkulacja spalin.

 

Mam pytanie, czy kolektor wydechowy w e60 nadaje sie do pospawania?? Czy ma ktos namiar na jakas dobra uzywke??

 

koszt nowej ponad 1500zl;/

Opublikowano

Spawanie kolektora jest mozliwe jednakze w moim przypadku nieszczelnosci pojawily sie ponownie po niecalych 20000 km - poprostu popekal w innych miejscach. Moim zdaniem lepiej wymienic go na nowy badz malo uzywany . Ja trafilem kolektor w bdb stanie za 500 pln i nie bawilem sie w kolejne spawanie.

 

poszukaj uzywanego badz najlepiej nowego kolektora - kolektory te mialy wade fabryczna bo pekaly na potege w 530d e60

Opublikowano

Witam znalazlem nowy kolektor za 500zl,

 

numer czesci to 779 6886

 

Czy ktos moze mi sprawdzic czy bedzie pasowal do mojego modelu??

 

BMW 2003 rok Grudzien

 

3.0 D 218KM Manual

 

seria 5 model e60

Opublikowano

Witam

 

 

Chciałem zapytać przy jakim przebiegu padł ten kolektor ?? ( Jeśli oczywiście można zapytać ) Silnik to 3.0 diesel ??

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Mam pytanie, czy kolektor wydechowy w e60 nadaje sie do pospawania?? Czy ma ktos namiar na jakas dobra uzywke??

koszt nowej ponad 1500zl;/

 

Nie no Marcin, jak wczoraj byles laskawy nam zakomunikowac, w wieku 21 lat zarobiles na E60 (i to w kraju, jak nie omieszkales dodac ;) ), a teraz chcesz drutowac samochod uzywanymi czesciami???

Chlopie... :duh:

 

(bez urazy, nie moglem sie powstrzymac) :lol:

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

Ej, to nie ma nic wspolnego z moderowaniem :)

To byl tylko zartobliwy post, majacy rozluznic atmosfere w tym narzekajacym na usterki E60 towarzystwie ;)

:lol:

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

skoro rozluźniamy....

Czy w jakimś innym BMW słyszeliście o rozpadaniu się kolektora wydechowego ? :roll2:

Opublikowano
Pękające kolektory to choroba większości nowych samochodów. Porostu coraz mniej jest żeliwnych a w zamian stosuje się te wytłoczki z blachy które się rozpadają. Według mnie to najczęściej lecą w vw T5 2.5 tdi.
Opublikowano

kolego moderator;p

 

ja wychodze z takiego zalozenia:

 

ze nawet najmniejsza dziura potrafi zatopić Titanica!!!

 

i skoro mozna zrobic cos taniej a rownie dobrze to po co wywalac niepotrzebnie kase, ktora moze mi byc potrzebna na cos innego . . .

 

staram sie zawsze obejrzec 2 razy kazda zlotowke zanim ja wydam!!

 

logiczne ze nie wsadze uzywanwego kolektora ktory za 5000 znowu sie rozleci!!

Opublikowano

Odświeżam

 

 

Witam

 

 

Chciałem zapytać przy jakim przebiegu padł ten kolektor ?? ( Jeśli oczywiście można zapytać ) Silnik to 3.0 diesel ??

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
skoro rozluźniamy....

Czy w jakimś innym BMW słyszeliście o rozpadaniu się kolektora wydechowego ? :roll2:

 

e34 :roll2: (jak rozluźniać to rozluźniać )

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
w moim e60 mam teraz 175.000

i dopiero teraz sie rozsypal. ale nie wiem czy kiedys wczesniej nie byl wymieniany.

 

Dziękuję za odpowiedź .

 

 

Pozdrawiam :D

Opublikowano

Uwaga bo to kolejna typówka, szczególnie w x25d i w samochodach tunnigowanych. Naprawy zależnie od warsztatów nie są niebotycznie droghie czy skomplikowane, jednak jest to usterka bardzo niebezpieczna.

Otóż widziałem już egzemplarz po pierwszej 100-ce ze spaloną maską, a inne się na bobile.de zdażają.

Jeśli kolekor przepali się na górnej części złącza, to gazy wydechowe pójdą na wykładzinę wtłumiającą i filtr powietrza,. No i pożar gotowy.

Efektem (słyszalnym) przepalającego się wydechu jest głośne syczenie przy przegazówkach (po tzrecim , czwrtym wdepnięciu) lub przyśpieszaniu.

 

Pozdro i uważaj !

Opublikowano

tak ale dopiero po jakis 10.000 km.

 

na poczatku slychac syczenie, i spadek mocy!!

 

Pozniej 2 razy nie wlaczyla mi sie turbina i na koniec kiedy sytuacja byla podbramkowa, zapalil sie check engine z alertem o wzroscie emisji spalin!!

Opublikowano
tak ale dopiero po jakis 10.000 km.

 

na poczatku slychac syczenie, i spadek mocy!!

 

Pozniej 2 razy nie wlaczyla mi sie turbina i na koniec kiedy sytuacja byla podbramkowa, zapalil sie check engine z alertem o wzroscie emisji spalin!!

 

Dzięki za odpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.