Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

musze ponowic temat bo niestety problem nie zostal rozwiazany a ja jezdze po roznych mechanikach ale zaden konkretnie nie umie mi odpowiedziec.

 

problem lezy w tym iz na zimnym silniku gdy odpale, w krotkim odstepach czasu spadaja oboty i wracaja, gdy temp wzrosnie do pionu ustaje.

dajcie znac bo bylem w bmw jednak ci to juz by polowe auta wymienili a przez to ze jestem w niemczach na polskich blachach to nie ufam im wogole.

dzieki za pomoc

pozdrawiam

Opublikowano

Przyczyn może być mnóstwo. A czujnik temperatury silnika sprawdzałeś?

Nie mylić z tym co pokazuje na zegary. Jak będzie przekłamywał to np. przy zimnym silniku komputer dostanie info że jest ciepły i mieszanka będzie za uboga i dopiero po rozgrzaniu będzie prawidłowo jeździł.

Opublikowano

dzieki za wskazowke jutro jade to sprawdzic.

 

w sumie gdzies wyczytalem ze swiece trzeba byloby sprawdzic bo tez moga to powodowac.

 

pozdrawiam i prosze o dalsze wskazowki co by nalezalo sprawdzic

Opublikowano

a powiedzcie mi jesli bylby to ten czujnik na komputerze by nie wyszlo?

 

bo na komputerze jest wszystko ok wszystkie wartosci w normie .

Opublikowano

po podłączeniu powinieneś widzieć jak na kompie pokazuje temp. silnika a jak jest w rzeczywistości.

Czyli jak będzie zimny a komputer diagnostyczny pokaże że silnik ma jakąś temp. inną niż powinna być.

W naszych autkach rzadko pokazuje błąd jek coś działa choc źle działa, dopiero jak całkiem padnie to wykazuje.

Po podłaczeniu pod kompa monitorujesz różne rzeczy i sprawdzić możesz jaka jest ich praca.

Opublikowano

Jeśli auto masz wyprodukowane po 09.1998 (silnik z podwójnym vanosem) to na 200% uszczelki Vanosa do wymiany. Tu masz taki sam temat i link w wypowiedzi kolegi "Bar" jak to naprawić.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=93518&highlight=

 

Mi zajeło to ok 4 godz. Największy problem to pozyskanie tych uszczelek. Są w sprzedaży tylko w USA. U nas aso sprzedają tylko kompletne vanosy :duh:

Opublikowano

dzieki wielkie po przeczytaniu tego co podeslales to chyba rzeczywiscie to.

 

ale sam sie za to nie zabiore nie mam zadnejwiedzy na temat mechaniki a nawet z obnrazkami wydaje mi sie to cholernie trudne.

teraz sie zastanawiam czy powierzyc to komus kto ma malo do czynienia z bmw ale jest zaufany. czy jest to na tyle trudne aby mogl to zwykly mechanik zle zrobic?

 

powiedz a gdzie zamowiles te uszczelki?

ogolnie jutro mam termin w BMW service maja sprawdzic co jest a teraz juz wiem wiec zobaczymy co mi powiedza?

 

pozdrawiam

Opublikowano

czy wie ktos z was jak odlaczyc vanos aby sprawdzic czy on powoduje te spadki obrotow? najlepiej zdjecie lub obrazek, bo wie ze trzeba wyciagnac jakis kabel a tam jest tego od groma wiec prosze o pomoc

 

dzieki

pzdr

Opublikowano

wiec odlaczylem vanos i rzeczywiscie tak jak pisaliscie teraz czeka mnie zamawianie z usa, co jeszcze wymienialiscie w trakcie tej naprawy?

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.