Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moja zagazowane auto ostatnio strasznie długo się uruchamia. Po zapaleniu jest już wszystko w pożądku. Ale aby go odpalić musze strasznie długo kręcić rozrusznikiem boje się że w końcu padnie im rozrusznik i do tego to lipa jak podjeźdzam gdzieś i kręcę i kręcę aby odpalić trwa to koło 20 sekund zanim uruchomie :( proszę o jakies porady jesli ktoś spotkał się z czymś podobnym. Moje autko to BMW 520i 97' z góry dziękuje
Opublikowano
Moja zagazowane auto ostatnio strasznie długo się uruchamia. Po zapaleniu jest już wszystko w pożądku. Ale aby go odpalić musze strasznie długo kręcić rozrusznikiem boje się że w końcu padnie im rozrusznik i do tego to lipa jak podjeźdzam gdzieś i kręcę i kręcę aby odpalić trwa to koło 20 sekund zanim uruchomie :( proszę o jakies porady jesli ktoś spotkał się z czymś podobnym. Moje autko to BMW 520i 97' z góry dziękuje

 

Jestes pewien ze przelacza sie na benzyne zeby odpalic? Powinien. Odpalenie z samego gazu moze byc czasem problematyczne.

 

Czy problem z dlugim odpalaniem wystepuje natychmiast po wylaczeniu

czy po odczekaniu chwile? Moze spada cisnienie w ukladzie paliwowym - mialem podobny efekt, moze byc spowodowany przez uszkodzony regulator cisnienia (jest w listwie paliwowej na silniku) cieknacy

wtryskiwacz albo zawor zwrotny (nie chce mi sie sprawdzac teraz

moze byc albo osobno albo jest zintegrowany z pompa).

 

To tak na poczatek

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
widzisz problem ten nie ma związku z wyłaczeniem.Robiłem tak ze chodził wyłączyłem a potem odrazu próbowałem uruchomić i znów histora się powtarza ale dzięki za podowiedź :wink:
Opublikowano
Ja kiedyś miałem podobnie. Problemem był spadek ciśnienia w układzie paliwowym, a właściwie jego brak po chwili po wyłączeniu silnika - problemem była pompa paliwa (ale to nie w BMW). Może też akumulator. Ostatnio, przed wymianą na nowy zdarzało się, że kręcił przez 2-3s zanim zapalił. Niby miał odpowiednie napięcie i wszystko było ok. Po wymianie na nowy zapala od razu. To najprostrze z przyczyn może się przydadzą :cool2:
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
widzisz problem ten nie ma związku z wyłaczeniem.Robiłem tak ze chodził wyłączyłem a potem odrazu próbowałem uruchomić i znów histora się powtarza ale dzięki za podowiedź :wink:

 

Co nie znaczy ze moje przypuszczenia musza byc calkiem bledne -

byc moze spadek cisnienia w ukladzie jest tak znaczny, ze od razu

po zaprzestaniu pracy przez pompe cisnienie w ukladzie maleje.

 

U mnie spadek byl nieduzy i problem objawial sie dopiero po 1-2h

postoju. Jesli efekt wystepuje od razu to mozesz u dowolnego

mechanika zrobic probe cisnienia w ukl paliwowym manometrem

podlaczanym do portu serwisowego (to proste tylko trzeba miec ten

cholerny manometr...:)

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
wezmę ten przyrzą (manometr) od znajomego i sprawdze troche jestem mechanikowaty więc sobie poradze przeraża mnie jednak ilośc detali do zdemontowania podczas tego badania wczesnej jeżdziłem oplem vectrą a tu nie mam gdzie łapki włozyć no ale coś za coś. Wieczorkiem wezmę sie za rozbieranie i badanie bryki idam znać jakoś jutro z rana bo powinienem już napierzyć. Dzieki za wszystkie komentarze :lol:
Opublikowano
wezmę ten przyrzą (manometr) od znajomego i sprawdze troche jestem mechanikowaty więc sobie poradze przeraża mnie jednak ilośc detali do zdemontowania podczas tego badania wczesnej jeżdziłem oplem vectrą a tu nie mam gdzie łapki włozyć no ale coś za coś. Wieczorkiem wezmę sie za rozbieranie i badanie bryki idam znać jakoś jutro z rana bo powinienem już napierzyć. Dzieki za wszystkie komentarze :lol:

 

Nie jest tak tragicznie, jak zdejmiesz plastiki nad pokrywa glowicy i

kolektorem dolotowym (moze wystarczy tylko ten drugi) to powinno

byc widac listwe. Nie mam pod reka tis a w etk tego nie widac ale

na listwie powinien byc gdzies ten zawor.

regulator cisnienia jest w gornym (blizej szyby) koncu listwy.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.