Skocz do zawartości

tds nie odpala, czy to znowu pompa paliwa w baku??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. mam znowu przykra zabawę z moim tds,e

m- przestał odpalać- rozrusznik kręci- ale tak jakby nie było paliwa, po podłączeniu pod kompa wyszło na carsofcie i inpie coś z pompą paliwa:

C7 Tankgeber 1 (kraftoffpumpenseite) Tank-Hebelgeber 1

INPA:

 

199 Tank-hebelgeber_1

fehlerhaufigikeit:0

Kurzschluss gegen U-Batt

sporadischer fehler

131 Tacho A

fehlerhaufigikeit:40

Kurzschluss gegen Masse

Fehler momentan vorschaden

Byłem holowany, na holu silnik odpalił, ale chodził tylko na wolnych obrotach:jak dodałem gazu to nie wchodził w ogóle na obroty i zaraz zdychał. Dodam tylko,że w zeszłym roku wymieniałem pompę paliwa na jakiś chiński zamiennik, który chodził przeszło rok- jednak wtedy objawy były typowe, tzn. bąbelki w układzie paliwowym i słabe odpalanie jak było mało paliwa- teraz paliwa mam pół baku. Z kolei zauważyłem, że zaczął od jakiegoś tygodnia, dwóch słabiej odpalać - trzeba było kilka razy zakręcić- przedtem odpalał na dotyk.. teraz jak umarł na amen to był bąbelek w układzie i coś jakby słychać, że przy zapłonie bzyczy z tyłu.

miał ktoś kiedyś coś podobnego?

Opublikowano
A próbowałeś podłączyć samą pompę na krótko i sprawdzić czy pompuje paliwo? Ciężko coś powiedzieć jeżeli nie jesteś co do pompy pewien,że działa czy nie działa.
Opublikowano
A próbowałeś podłączyć samą pompę na krótko i sprawdzić czy pompuje paliwo? Ciężko coś powiedzieć jeżeli nie jesteś co do pompy pewien,że działa czy nie działa.

 

pompa praktycznie nie daje ciśnienia: zarówno za filtrem jak i przed filtrem paliwo ledwo się sączy,a powinna chyba chlustać zdrowo?

Opublikowano
A próbowałeś podłączyć samą pompę na krótko i sprawdzić czy pompuje paliwo? Ciężko coś powiedzieć jeżeli nie jesteś co do pompy pewien,że działa czy nie działa.

 

pompa praktycznie nie daje ciśnienia: zarówno za filtrem jak i przed filtrem paliwo ledwo się sączy,a powinna chyba chlustać zdrowo?

 

W moim e38 po odpięciu rurki od filtra (przed filtrem) po przekręceniu klucza przez około minutę przepompowuje około 0,5 litra. Nie jest to zatem jakieś bardzo wysokie ciśnienie ale jednak jego brak skutkuje trudnościami w rozruchu.

Opublikowano
A próbowałeś podłączyć samą pompę na krótko i sprawdzić czy pompuje paliwo? Ciężko coś powiedzieć jeżeli nie jesteś co do pompy pewien,że działa czy nie działa.

 

pompa praktycznie nie daje ciśnienia: zarówno za filtrem jak i przed filtrem paliwo ledwo się sączy,a powinna chyba chlustać zdrowo?

 

Więc Ja bym stawiał na pompę i proponuję abyś tym razem kupił coś dobrego,bo problem znowu się powtórzy za jakiś czas.Ja tam nie jestem zwolennikiem jakiś tanich podrób.Jak się czasem policzy to taniej wyjdzie kupić raz a dobrze,a nie co jakiś czas badziewie.Więc się zastanów co lepiej.

Pozdrawiam

Opublikowano
problem rozwiązany: po wymianie pompy paliwa na nową bunia pali jak złoto. Może ktoś kiedyś będzie borykał się z podobnymi problemami, to ten temat moze mu pomóc - objawy nie były do końca typowe dla pompy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.