Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam automat po remoncie pojezdziłem okolo 4 miesiecy i padł tylko to tyłu moge jezdzic i jak ja pchne i włacze driver to pojedzie koledzy potrzebuje pomocy podobno ze to sterownik pomózcie mój numer telefonu 667190133
Opublikowano
to raczej nie sterownik! zgłoś się do tego kto wykonywał "remont"

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

to sa wlasnie remonty ASB w polskich warsztatach :duh:

 

 

skladaja to czesto ludzie ktorzy albo nie maja o tym pojecia , albo nie maja odpowiedniego sprzetu do diagnostyki albo sa paprokami...

 

 

jedz do nich i niech na gwarancji to rozbieraja i robia !

Opublikowano

No na pewno nie jest to sterownik

 

Właśnie kończę remont (generalny) asb, z tym ,że innej niż twoja bo 24 a nie 22

 

Kto robił Ci remont? ile dał gwarancji??

 

 

U mnie objawy były takie że wsteczny był , a do przodu (jak u Ciebie) nie, z tym, że włączał sie tryb awaryjny, a więc 4 bieg.

Diagnoza z kompa - uślizg skrzyni

Diagnoza po weryfikacji (czyli rozebraniu skrzyni - bo inaczej tego zrobić się nie da) - pęknięty kosz.

 

Możliwe że u Ciebie było to samo, warsztat wymienił ci kosz, ale zapomniał o jednym. Przyczyna pękania kosza jest zbyt duże ciśnienie oleju podawane przez elektrozawory układu sterującego. Powinno być np na I biegu 13 atmosfer, a zawór daje 40.

Jeśli zawory nie zostały sprawdzone i wymienione to kosze będą pękać.

Warsztat usunął awarię ale nie usunął jej przyczyny.

Nowy kosz wytrzyma na uszkodzonych zaworach max 10 000,ale może trzasnąć juz po 2 000.

 

Warsztat w którym robię skrzynie daje mi wykresy (krzywe) wszystkich zaworów, regeneruje bądź wymienia zawory, regeneruje sprzęgło wpiekając kewlarową tarczę, wymiania tarczki, uszczelniacze itd itp. Dzięki temu dostaje 12 miesięcy gwarancji na piśmie na całą skrzynię , a nie tylko na uszkodzony wcześniej element.

 

 

Nie życze nikomu awarii skrzyni - idzie się załamać jak zobaczysz rachunek za wykonaną pracę. NIGDY nie oddawaj skrzyni do warsztatu bes umowy cywilnoprawnej na naprawę z określeniem terminu, ceny i gwarancji.

 

You want play, you must pay.

 

Niestety - posiadanie 7er kosztuje.

 

 

 

pozdrawiam

prawdziwy mężczyzna musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby
Opublikowano

oscyluje w okolicach 5 tys +/- 1 tys w zalezności jak jest zużyta skrzynka

 

ale można zrobić za 2 tys zł i po 10 tysiącach ilometrów robić jeszcze raz albo kupić używkę za 3 tys, zainstalować ją za pare stówek (montaż+olej+filtr) i czekać czy sie coś rozleci czy nie.

prawdziwy mężczyzna musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby
Opublikowano
to sa wlasnie remonty ASB w polskich warsztatach :duh:

 

 

skladaja to czesto ludzie ktorzy albo nie maja o tym pojecia , albo nie maja odpowiedniego sprzetu do diagnostyki albo sa paprokami...

 

 

jedz do nich i niech na gwarancji to rozbieraja i robia !

Dokładnie,większość ludzi,którzy podejmują się remontu takiej skrzyni nie ma otym pojęcia(mówią,że znają się na tym),kiedyś byłem u gościa,który reperuje takie skrzynie,miał właśnie taką rozłożoną,spytałem się jak to wszystko działa,nie uzyskałem odpowiedzi.Nie rozumiem jak ludzie mogą reperować ASB jak nie znają jej działania.Myślę,że jak by się popytało mechaników jak powstaje iskra w komorze spalania to co piąty by nie wiedział.

Nur bmw e32
Opublikowano
No na pewno nie jest to sterownik

 

Właśnie kończę remont (generalny) asb, z tym ,że innej niż twoja bo 24 a nie 22

 

Kto robił Ci remont? ile dał gwarancji??

 

 

U mnie objawy były takie że wsteczny był , a do przodu (jak u Ciebie) nie, z tym, że włączał sie tryb awaryjny, a więc 4 bieg.

Diagnoza z kompa - uślizg skrzyni

Diagnoza po weryfikacji (czyli rozebraniu skrzyni - bo inaczej tego zrobić się nie da) - pęknięty kosz.

 

Możliwe że u Ciebie było to samo, warsztat wymienił ci kosz, ale zapomniał o jednym. Przyczyna pękania kosza jest zbyt duże ciśnienie oleju podawane przez elektrozawory układu sterującego. Powinno być np na I biegu 13 atmosfer, a zawór daje 40.

Jeśli zawory nie zostały sprawdzone i wymienione to kosze będą pękać.

Warsztat usunął awarię ale nie usunął jej przyczyny.

Nowy kosz wytrzyma na uszkodzonych zaworach max 10 000,ale może trzasnąć juz po 2 000.

 

Warsztat w którym robię skrzynie daje mi wykresy (krzywe) wszystkich zaworów, regeneruje bądź wymienia zawory, regeneruje sprzęgło wpiekając kewlarową tarczę, wymiania tarczki, uszczelniacze itd itp. Dzięki temu dostaje 12 miesięcy gwarancji na piśmie na całą skrzynię , a nie tylko na uszkodzony wcześniej element.

 

 

Nie życze nikomu awarii skrzyni - idzie się załamać jak zobaczysz rachunek za wykonaną pracę. NIGDY nie oddawaj skrzyni do warsztatu bes umowy cywilnoprawnej na naprawę z określeniem terminu, ceny i gwarancji.

 

You want play, you must pay.

 

Niestety - posiadanie 7er kosztuje.

 

 

 

pozdrawiam

 

Nie zupełnie raski. Ciśnienie zaiste rozrywa kosz, ale elektrozawory nie mają z tym nic wspólnego. Zarówno w 22 jak i 24 winę za to ponoszą wytarte uszczelnienia na wałku. Po ich wytarciu nie modulowane ciśnienie prosto z konwertera wali w kosz. Zestaw naprawczy uwzględnia tę wadę i zawiera właściwe pierścienie.

Opublikowano

Dzieki za wyjaśnienie.

 

Tak czy inaczej - sens mojej wypowiedzi jest taki, ze warsztaty często nie wymienią tego co naprawde trzeba.

 

I potem jest jak jest

 

pozdr

prawdziwy mężczyzna musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby
Opublikowano
Dzieki za wyjaśnienie.

 

Tak czy inaczej - sens mojej wypowiedzi jest taki, ze warsztaty często nie wymienią tego co naprawde trzeba.

 

I potem jest jak jest

 

pozdr

 

Małe zamieszanie... Miałeś rację, w Twojej skrzyni to mógł być elektrozawór. To co napisałem występuje tylko w czwórkach. Życzę powodzenia po remoncie :cool2:

Opublikowano

byłoby zbyt piękne żeby było tak prosto

 

Jedyne wyjście to oddać auto do dobrego warsztatu i ...sie modlić.

 

powodzenia

prawdziwy mężczyzna musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby
Opublikowano
witam koledzy ja równiez mam problem ze skrzynia pęk przewód i olej wystrzelił i partacz tak zrobił ze jeżdziła tylko na jednym biegu i ostatnio znowy strzeiła wiec moze znacie jakis godny polecenia warsztat który sie zajmuje naprawą skrzyn w okolicy warszawy,piaseczna bardzo dziekuje za odczytanie postu i licze ze cos znacie pozdrawiam
Opublikowano
zmieniłem kosz i zawory i auto lata jak [bAD] dzienki

 

hej

jakoś czegoś nie rozumiem?

Wymieniłeś kosz i jakie zawory? Jak rozpoznałeś które zawory są sprawne.

 

Jaki tam model skrzyni siedzi?? Bo w 24 nie da się tego zrobić organoleptycznie lub za pomocą zwykłego miernika.

Są dwie możliwości - albo poskładać wszystko do kupy i zrobić skan skrzyni w trakcie pracy, albo postawić płytę na tester (ale z tego co wiem to nieliczne warsztaty go mają)

 

 

Jeśli naprawiales sam to podziel się doświadczeniem i wiedzą z innymi użytkownikami.

prawdziwy mężczyzna musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby
Opublikowano
4hp24. Pewnie wszystkie zawory po kolei :D

 

w sumie to pewnie tak :8)

garaż, śrubokręt, trochę lep-taśmy, lupa - do sprawdzenia zaworów i sprawa załatwiona.

 

A ja głupi płaciłem taką kasę za naprawę.

 

 

:duh: :mad2:

prawdziwy mężczyzna musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Mam skrzynie (padnięta) 4hp24 tylko ta moja jest z 93r i ma tryby A i S, a znalazłem jakąś starsza (chyba 90r) i ma S, E i M

 

Jak to wygląda, będzie pasowała?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.