Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

znany problem....

1. jeśli żarówka nie zapala się, to sprawdż czy działa kiedy włączasz awaryjne .... jeśli działa, to przełącznik przy kierownicy moze być zepsuty lub kabel oderwany.

 

2. jeśi żarówka zapala się na stałe, to jest trudniejsza sprawa, bo gdzieś jest zwarice........

 

powiedz czy masz sytuację nr 1 czy 2 u siebie.

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano

Przełącznik pod kierwonicą ..... opisałem to kiedyś ... szuuukam... jest:

 

"należy zdjąć dolną pokrywę od kolumny kierowniczej:

 

1. w zależności od rodzaju kierownicy - zdjąć środek od kierownicy, aby mieć dostęp do nakrętki od kierownicy. Odłączyć kable od klaksonu i zdjąć środek (przycisk od klaksonu)

2. mając klucz nakładkowy wymiaru 22 odkręcić śrubę od kierownicy i zdjąć kierownicę

3. są dwie śrubki w górnej pokrywce (przy kierownicy) i dwie w dolnej pokrywce. Należy je wykręcić całkowicie.

4. przerywacz znajduje się pod kolumną kierowniczą. "

 

Jeśłi jesteś jednak baaaaaaaaaaaaaardzo sprawny fizycznie, to wystarcz zdjąć dolną klapkę .... i podobno wszystko widać. Ja wolę jednak rozbierać przełącznik w całości ... i porządnie go naprawić / wymienić.

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.