Skocz do zawartości

24 l na 155km ? pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam zalałem 24l no ok przejechalem na tym 155.0 i auto zgasło oczywisce skazówka byla na rezerwie jezdzilem ekonomicznie auto nie komci ropa nie cieknie jedynie moze przezto ze jest przestawiony na pompie i ma obroty 950 na wolnych no ok lecimy dalej, wlałem 7l i wskaznik pokazal 20l szok wyciągalem pompe z baku byla ok, po włozeniu ręki wnioskuje ze jest około :jawdrop: 7 cm ropy
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
  • Członkowie klubu
Opublikowano
witam zalałem 24l no ok przejechalem na tym 155.0 i auto zgasło oczywisce skazówka byla na rezerwie jezdzilem ekonomicznie auto nie komci ropa nie cieknie jedynie moze przezto ze jest przestawiony na pompie i ma obroty 950 na wolnych no ok lecimy dalej, wlałem 7l i wskaznik pokazal 20l szok wyciągalem pompe z baku byla ok, po włozeniu ręki wnioskuje ze jest około :jawdrop: 7 cm ropy

 

Witam.

Kolego powiedz kto Ci ustawił 950 rpm :duh:

Powinno być 750+- 50.

Jedź na diagnostykę niech Ci to wszystko ustawią.

Tu masz lekturę

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=92749&postdays=0&postorder=asc&highlight=regulacja+nastawnika&start=0

 

Pozdro

003.jpg
Opublikowano
dokladnie, jedz na diagnostyke to po 1., a po 2. niech mechanik poszuka bledow na czujnikach itd.

 

jak zmniejszysz obroty jalowe to podziel sie efektami, pomyslimy co dalej z tym zrobic ; ]

 

A ciekawe czemu ktos "dotykal" obrotow ;D Pewnie "regenerowal" pompe ;D

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
dokladnie, jedz na diagnostyke to po 1., a po 2. niech mechanik poszuka bledow na czujnikach itd.

 

jak zmniejszysz obroty jalowe to podziel sie efektami, pomyslimy co dalej z tym zrobic ; ]

 

A ciekawe czemu ktos "dotykal" obrotow ;D Pewnie "regenerowal" pompe ;D

 

pewnie nie, powodow ingerencji nastawnikiem moze byc wiele, bo powodow problemu tez moze byc wiele, wiec to nie jest jednoznaczne.

 

np. u mnie typek zwiekszyl dawke na nastawniku, bo brakowalo mocy. a przyczyna okazal sie czujnik temp. powietrza w kolektrorze i potencjometr pedalu gazu.

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.