Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

jestem juz tuz,tuz przed zakupem lamp diodowych :D ,,

z tego co wyczytałem na forum po podłaczeniu tych lamp moze pokazac sie na kompie błąd spalone zarówki,,

czy tak stanie sie na pewno ?czy nic sie nie pokaze na kompie?

to dla mnie mnie wazne,,,

proszę o odpowiedz,,,,

typing.....
Opublikowano
Podłączę się do tematu kolegów, gdyż również mam diodowe ale kierunkowskazy w swojej E46 (znanej firmy IN PRO) i problem z nimi polega na tym, że po włączeniu zapłonu kilkakrotnie migają a następnię juz po uruchomieniu silnika mrugną raz na 1,5 do 2 minut. Jak poruszałem ten problem na forum to niestety nikt nie podsunął mi rozwiązania jak to wyeliminować, ale dowiedziałem się, że komputer sterujący światłami wysyła impuls prądowy, który w celu przeprowadzenia testu żarówek i stąd to mruganie. Na chwilę obecną nie udało mi się tego wyeliminować i ciekaw jestem czy koledzy kupujący lampy LED do swoich BMW nie mają tego problemu, czy poprostu o nim nie wiedzą (bo po podłączeniu moich LED-ów komputer również nie pokazuje, że żarówki są spalone). Pozdrawiam
Dolo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podłączę się do tematu kolegów, gdyż również mam diodowe ale kierunkowskazy w swojej E46 (znanej firmy IN PRO) i problem z nimi polega na tym, że po włączeniu zapłonu kilkakrotnie migają a następnię juz po uruchomieniu silnika mrugną raz na 1,5 do 2 minut. Jak poruszałem ten problem na forum to niestety nikt nie podsunął mi rozwiązania jak to wyeliminować, ale dowiedziałem się, że komputer sterujący światłami wysyła impuls prądowy, który w celu przeprowadzenia testu żarówek i stąd to mruganie. Na chwilę obecną nie udało mi się tego wyeliminować i ciekaw jestem czy koledzy kupujący lampy LED do swoich BMW nie mają tego problemu, czy poprostu o nim nie wiedzą (bo po podłączeniu moich LED-ów komputer również nie pokazuje, że żarówki są spalone). Pozdrawiam

 

Wiedzą, wiedzą poczytaj w linku podanym wyżej to się przekonasz.

 

Najpewniejszym sposobem eliminacji tego irytującego mrugania jest przeprogramowanie LCM.

Opublikowano

do tudm

Najpewniejszym sposobem eliminacji tego irytującego mrugania jest przeprogramowanie LCM.

Czyli jest to możliwe tylko w serwisie?

A oni wtedy całkiem wyłączą ten impuls (i wcale nie będzie kontroli świateł), wyłączą go na kierunkowskazach czy tylko wydłużą czas podania impulsu? POZDRO

Dolo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
do tudm
Najpewniejszym sposobem eliminacji tego irytującego mrugania jest przeprogramowanie LCM.

Czyli jest to możliwe tylko w serwisie?

A oni wtedy całkiem wyłączą ten impuls (i wcale nie będzie kontroli świateł), wyłączą go na kierunkowskazach czy tylko wydłużą czas podania impulsu? POZDRO

 

Serwis bądź ktoś bardzo kumaty z GT1.

 

Impuls jest znacznie krótszy i innej intensywności gdy da się LCM typ świateł jak LED - tak jak w coupe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.