Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co jest nie podpięte gdy z rana samochód nie chce mi odpalać na automatycznym ssaniu -wogóle nie reaguje. Jaka część odpowiada za to w modelu E30 1.8 M10. Jeżeli możecie prześlijcie mi zdjecie tej części ?? Z góry dziękuje i pozdrawiam miłośników E30!!

 

[email protected]

Opublikowano
Gaźnik czy wtrysk :?: I który rocznik (istotne przy gaźniku) :?:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Jest to silnik M10, 1.8 poj. na wtrysku. Koleś mi powiedział, że może być to najprawdopodobniej silniczek krokowy. Musi to zobaczyć. A wy co na to sądzicie??
Opublikowano
Jest jeszcze coś takiego jak wyłącznik termiczno-czasowy. Jeśli klęknie, też są kłopoty z odpaleniem zimnego silnika.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Podlacze sie do pytania - mam ten sam problem tyle tylko ze m10 1,8 na gazniku.

 

Gdzie sa te czujniki temperatury, ewentualnie ten "wylacznik termiczno-czasowy". W jaki sposob i ktoredy biegnie sygnal (prad) od nich do silniczka od automatycznego ssania? Sa po drodze jakies sterowniki/kompy/przekazniki? - Pytam bo chcial bym isc po nitce do klebka...

 

Z gory dziex

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.