Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Robie swap mojej e36 320 na 328 silnik juz wsadzony ale pojawily sie pierwsze problemy :(((

1. instalacja silnik jak i zreszta sam silnik jest z angola za krotkie przewody kompa pytanie co zrobic kupic nowa instalacje czy probowac gdzies upchac na tej ??

2. w mojej 320 przy bezpiecznikach jest jedno zlacze (okragle z trojkatem na srodku) a obecna instalacja ma dwa takie zlacze i to drugie z tego co widze 4 pinowe nie mam do czego podpiac :( pytanie od czego jest i jak rozwiazac ta sytuacje ?? :shock:

3. wydech od 320 jest "troszke" inny niz w 328 szukac kompletnego wydechu czy moze po wygoleniu kat.'a bedzie smigac ?? :?:

4. oprocz "nadmiaru" kostek mam jeszcze jeden problem nad przpustnica jest 3-pinowe wejscie brak kabla ktory mozna tam wpiac, oraz z 328 jest jeszcze 2-pinowy elektrozawor rowniez nie wiem co z nim :roll:

 

Jezlei ktos potrafi mi pomoc w powyzszych kwestaich to bardzo prosze o rade z góry bardzo dziekuje

Edytowane przez ralfsc
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
z uwagi na wielka ilosc odpowiedzi :mad2: auto już jest na chodzie teraz jeszcze pozostaje troszke pracy ale sadze że jeszcze około tygodnia i będzie już gotwa do dalszego dopieszczania :mrgreen:
Opublikowano
ralfsc... oglądałem twój post już kiedyś, ale ze względu na brak wiedzy o silnikach 6R nie chciałem się wypowiadać... Trzymam kciuki za modyfikacje... I jest na forum silna grupa pod wezwaniem, ale widać nie wpadł komuś z nich twój post w oczy

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
o jejku... ja jestem entuzjastą wszelkich zmian samochodu podług własnych wizji, bo to jest fajne i świadczy o pasji kierowcy... ale po raz kolejny pisze na tym forum że nie wystarczy zrobić swap silnika... będzie jeździć, będzie lepiej, ale wiesz... no to są duże różnice mocy... choć o ile wiedza mnie nie zawodzi to już 320 i 328 mają podobnie już zrobiony układ przeniesienia napędu itd... tak czy siak fajnie że to sobie robisz, fajnie że sobie poradziłeś i jeździ bryka i życzę frajdy z jazdy :) pozdrawiam...

http://img232.imageshack.us/img232/9283/08outlinesbmwff3.th.jpg

http://forum.krewniacy.pl/images/signatures/45905725347f78fd44403e.gif

Opublikowano

zmiana silnika na 328 to tylko jedna ze zmian :wink: tak na dobra sprawe to z 320 zostala już tylko buda :norty: auto powoli bedzię chyba powoli przechodzilo w democar na tym etapie zmiana silnika, skrzyni oczywiscie dyfer ze szperą gwintowane zawieszenie oraz kompletny środek.

Następnie żeby to wszstko miało sens to dolot, wydech itd...

Także jeżeli gotówka pozwoli będzie się działo :mrgreen:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
kontynuujac swap pojawiy się małe problemy :evil: autko przy 5-5,5tys. obrotów ma odcinke tyle tylko że zastanawiam się czy nie opcją tego jest pompka paliwa która nadal jest z 320 :? i druga rzecz która mnie boli to przepływka bez autko normalnie śmiga na podpiętej i ciepłym silniku gaśnie :( kupiłem drugą przepływke używkę :8) i nadal to samo i nie wiem czy to kolejna padnięta przepływka czy cos innego dlatego jade z tym pod kompa, ale jeżeli ktoś przerabiał podobny temat bardzo chętnie wysłucham dobrej rady :worried: bo moje pomysły powoli się kończą licznik zmieniłem też na 328 ale zmian żadnych :duh:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

autko odebrane od elektronika wkoncu !!! :8)

wkreca sie juz do konca :P ale zeby nie bylo zbyt pieknie potrafi na wolnych obrotach gdy hamuje zgasnac np:. przy dohamowaniu dojezdzajac do swiatel podobno na kompie wychodzi czujnik predkosci ktory jest w liczniku i pewnie teraz bede musial kupic zegary z 328 gdzie czujnik ten jest cyfrowy a w 320 analogowy zeby wyeliminowac ta przypadlosc :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wiec co byo ze przy 5,5 tys ob miała odciecie? jak juz wszystko skonczysz to wrzyc jakies fotki.

 

Pozdrawiam

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

po malej przerwie temacik do odgrzania :)

autko wczoraj zawiozlem do kolegi z forum ktory robi swapy mam nadzieje ze on sie z nim upora i w koncu moja e36 zacznie zyc pelnia zycia :twisted:

takze jak autko juz odbiore napisze co i jak z autem i co dalej bedzie w nim modyfikowane.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Koledzy coz moge napisac, wkońcu trafiłem na kompetentna osobę :twisted: autko po wielu modach u pseudo mechaników np: elektronik ze Sławkowa ul. Pck- Bartek idealny tyle że do wystawiania przesadzonych faktur co do reszty nadal musi się pouczyć, jeżeli chodzi o mechaników w sosnowcu to Boże uchowaj :mad2: ja silnik wkładałem w firmie Mastercar przy ul. Braci Mieroszewskich (naprzeciwko szkoły nr.2 u Piotra) to do jakiego stanu doprowadził moje auto jest targedia a i o mechanice nie ma zielonego pojecia i w końcu :8) trafiłem na kolege z Forum BMW Łukasz bo o nim mowa nick Luk 325 okazał się fachowcem pomimo iż musiałem dojechać do niego ponad 200km bo koleżka mieszka w Tarnobrzegu to nie żałuję zajmuje się on Swap'ami i innymi modami. Moja e36 wkońcu pracuje na pełnych obrotach :8) a i kilka innych usterek udało się wykryć także koledzy jeżeli swap to tylko u Luk325 polecam z czystym sercem to nie reklama tylko opinia wdzięcznego użytkownika BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.