Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jestem nowy i mam pytanie chce kupic bmw e36 w przedziale rocznikowym 1992-1995r,noi wobec tego mam pytanie z jakim silnikiem wybrac?Mam namysli silniki benzynowe czy silnik 1.8is to dobry silnik chciałbym pózniej zagazowac ten silnik (jak pomyliłem tematy czy cos to sorki)
Opublikowano
kolego 1.8is to bardzo dobry silnik ale ja osobiście jak miałbym zagazować autko to pomyślałbym nad 2.5 lub 2.8!!!!
Bmw pewność na każdym kilometrze.....
Opublikowano
za duze silniki zapłące majatek za oc,chce silnik w miare szybki,bede chciał do niego załorzyc gaz aha i silnik chciałnym zeby jakos normalne chodził na gazie poniewaz raczej nie bede montował sekwencji
Opublikowano
bede chciał do niego załorzyc gaz aha i silnik chciałnym zeby jakos normalne chodził na gazie poniewaz raczej nie bede montował sekwencji

 

To raczej powinieneś poszukać jakiegoś dużego fiata na gaźniku.

Żadne E36 nie będzie dobrze chodziło na instalce "śrubowej"

Zresztą wystarczy poszukac tematów o instalacjach gazowych.

 

Pzdr,

Opublikowano
bede chciał do niego załorzyc gaz aha i silnik chciałnym zeby jakos normalne chodził na gazie poniewaz raczej nie bede montował sekwencji

 

To raczej powinieneś poszukać jakiegoś dużego fiata na gaźniku.

Żadne E36 nie będzie dobrze chodziło na instalce "śrubowej"

Zresztą wystarczy poszukac tematów o instalacjach gazowych.

 

Pzdr,

mniałem golfa3 2litry 16v i chodzi na normalnym gazie nie mam zamiaru dac 2500 za gaz, własnie poczytac forum co trzeci ma zwykły gaz,wiec pytam czy naprzykład 1.8is bedzie chodział na zwykłym gazie.A i nie muwie tu gazie na srubke tylko naprzykład lovato al700
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Miałem ten sam dylemat jak kupowałem swoje e36 i wybrałem 1.8i. Znajomy mechanik powiedział mi prosto - 1.6 z słabe do tego nadwozia niezależnie czy to sedan, compact czy cabrio. 2.0 to w sumie nijakie jednostki i często gęsto zajeżdżone. 2.5 to już trzeba mieć za co ją wykarmić ale zabawa murowana. A 1.8 to optymalna jednostka do tego BMW. Tak więc mam to 1.8 i mogę sobie depnąć w trasie (180 idzie bez zająknięcia), skutecznie wyprzedzam a po mieście pali ok. 10 l benzynki co nie jest złym wynikiem. Co do gazu w BMW to instalacja kosztuje od 2,5 tyś w górę. I ostrzegam od razu, że zagazowane beemwice zachowują się różnie - jedne nie lubią niskich obrotów, drugie z kolei wysokich. Dobra sekwencja może nie będzie mieć takich problemów, ale pomyśl... BMW na GAZ? To tak jak zakładać dziurawe skarpetki na własny ślub lub bambosze do garnituru na przyjecie urodzinowe. Jak za dużo pali kup 1.6 - będzie palić mało i będzie BMW. Ja nie narzekam na swoje 10l/100km.

http://img232.imageshack.us/img232/9283/08outlinesbmwff3.th.jpg

http://forum.krewniacy.pl/images/signatures/45905725347f78fd44403e.gif

Opublikowano
to chyba tylko u nas w Polsce jest takie "chore myślenie" gaz = biedota, pleps, polonezy, itp :duh:
Opublikowano
Nie chodzi o skojarzenie gazu z plebsem. Ale BMW to samochód o charakterze sportowym bądź co bądź, więc decydując się na taki samochód musisz się liczyć m.in. ze spalaniem. Jak uzbierasz i kupisz Forda Mustanga z 76r. to też założysz gaz aby taniej paliwo wychodziło i będzie ok? Nie które rzeczy "gryzą" się ze sobą po prostu, jak białe skarpetki do czarnego garnituru.

http://img232.imageshack.us/img232/9283/08outlinesbmwff3.th.jpg

http://forum.krewniacy.pl/images/signatures/45905725347f78fd44403e.gif

Opublikowano

czy to bmw, mercedes, skoda czy autobus to uważam że lpg, cng pasują do samochodów i powinny być stosowane ja to mam miejsce w innych krajach europejskich.W niektórych skandynawskich miasta zachęcają kierowców aut do stosowania paliw alternatywnych czy poprzez ulgi na miejsca parkingowe czy ulgi ubezpieczeniowe, korzystają kierowcy i środowisko.

 

Myślę że ludzie zaczną podchodzić do tego tematu poważniej o ile państwo będzie nas do tego zachęcało.

Opublikowano

teraz doczytałem że chodzi o gaz na śrubkę, mój błąd :modlitwa:

też stanowczo odradzam bo będą problemy, ale jak wcześniej pisałem dobra sekwencja nie jest zła

Opublikowano

Piotrus24, gdybys uzyl wyszukiwarki, to dowiedzialbys sie bez zakladania nowego tematu, ze:

 

1) Polecane wersje silnikowe E36 to R4: 318is, R6: 323i, 325i i 328i.

2) Do zadnego z tych silnikow nie nadaje sie instalacja LPG II generacji.

To nie tylko duza utrata mocy, ale i zamordowanie silnika, a 'strzaly' w kolektor beda tak kosztowne, ze oszczednosc jest zadna.

Do tych silnikow ma sens zakladanie TYLKO I WYLACZNIE instalacji sekwencyjnej - to nie jest VW, Opel czy Daewoo, ktore instalacje II generacji w miare znosza.

 

Nawiasem mowiac, zakladanie instalacji II generacji w tej chwili kompletnie mija sie z celem, skoro instalacja sekwencyjna do czterocylindrowego silnika potrafi kosztowac w okolicach 2 tys PLN.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
mniałem golfa3 2litry 16v i chodzi na normalnym gazie nie mam zamiaru dac 2500 za gaz, własnie poczytac forum co trzeci ma zwykły gaz,wiec pytam czy naprzykład 1.8is bedzie chodział na zwykłym gazie.A i nie muwie tu gazie na srubke tylko naprzykład lovato al700

 

golf może i chodził na śrubowym gazie ale 318is chodził nie będzie (tzn. jakoś będzie chodził ale na wiele to nie licz )

:twisted:

Opublikowano

Heh myślę iz deawoo tico 0,8 lpg to będzie dla kolegi lepszy wybór jak go nawet na sekwencje nie stać a BMW chce kupować parodia

 

Kup 325 załóz dobra sekwencje i ciesz się tym co daje BMW

 

Wersja naprawdę oszczędna 1,8is i też sekwencja ale to już nie te osiągi zwłaszcza że is to średnio trwały silnik w porównaniu do M50

 

Gaz na śrubkę to jest dobry w maluchu jakby miał chłodnicę

Gaz II generacji pierwszym strzałem zabije przepływomierz wart okoiło 300-500zł ( odróby oryginał razy 3 ) koletkor wart koło 200zł i pewnie obudowę filtra razem z filtrem no to komplet napraw tak do tysiaka a teraz policz kiedy zaoszczędisz ten tysiak a golf 3 to ma poziom techniki jak E-30 a do E-36 to mu daleko nawet z silniczkiem 2,0 kup sobie 325 i zobaczysz na się silnik mówi a nie te pierdziawki a jak chcesz gaz to co za ból oc raz do roku przeżyjesz chyba

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
oc raz do roku przeżyjesz chyba

podejrzewam że kolega nie ma zniżek dlatego OC jest dla niego tak istotne

Opublikowano
Heh myślę iz deawoo tico 0,8 lpg to będzie dla kolegi lepszy wybór jak go nawet na sekwencje nie stać a BMW chce kupować parodia

 

Kup 325 załóz dobra sekwencje i ciesz się tym co daje BMW

 

Wersja naprawdę oszczędna 1,8is i też sekwencja ale to już nie te osiągi zwłaszcza że is to średnio trwały silnik w porównaniu do M50

 

Gaz na śrubkę to jest dobry w maluchu jakby miał chłodnicę

Gaz II generacji pierwszym strzałem zabije przepływomierz wart okoiło 300-500zł ( odróby oryginał razy 3 ) koletkor wart koło 200zł i pewnie obudowę filtra razem z filtrem no to komplet napraw tak do tysiaka a teraz policz kiedy zaoszczędisz ten tysiak a golf 3 to ma poziom techniki jak E-30 a do E-36 to mu daleko nawet z silniczkiem 2,0 kup sobie 325 i zobaczysz na się silnik mówi a nie te pierdziawki a jak chcesz gaz to co za ból oc raz do roku przeżyjesz chyba

oc to nie problem jest pełen pakiet znizek własnie mysle ze 2.5 kupie ale chyba juz z załkorzona sekwencja
Opublikowano
za duze silniki zapłące majatek za oc

Pierwsza wypowiedź

oc to nie problem

kolejna wypowiedź

 

to ja już nie wiem kolego czy OC stanowi dla Ciebie problem czy nie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.