Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Od jakiegoś czasu mam problem ze swoim autkiem.Jestem posiadaczem BMW E38 V8 740.Gdy uruchamiam zimny silnik zaczyna on nierowno pracować-tak jakby nie pracował jeden cylinder.Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy i pracuje równo.To jeden z moich problemów.Drugim problem wyszedł niedawno.Gdy chce przyspieszyć to pedał gazu muszę wcisnąć prawie do podlogi ale i w tedy samochód przyspiesza jtak jakby ciągnąl przyczepę z tonowym ładunkiem.Jesli ktoś może mi pomóc i to proszę o radę-moż ktoś miał podobne problemy. POZDRAWIAM.
Opublikowano
ja mialem podobny przypadek to znaczy musialem wcisnac pedal do podlogi zeby samochod zaczal jechac problemem byl czujnik obrotu walków rorzadu cena 250zl najprosceij podjechacjednak na kompa i wszytsko powiedza pozdrawiam
Opublikowano
Witam Panowie,czasem mam podobny problem...czy skrzynia nie szarpnie wam czasem przy redukcji biegu?Ja stawiam u siebie na czujnik polozenia przepustnicy,ale moze to jak piszecie ten czujnik przy walkach rozrzadu?Pozdrawiam.
Opublikowano
czujnik położenia przepustnicy nie ma u Ciebie znaczenia, jak by był walnięty to by był problem z tym żeby wogóle skrzynia nie redukowałą, spróbuj go odłączyć to zobaczysz jaki bedzie efekt. Jak skrzynia szarpie przy redukcji to problem jest po stronie skrzyni raczej, braki oleju, zużycie sprzęgła. Sprawdżź prawidłowo stan oleju w skrzyni.
Opublikowano
czujnik położenia przepustnicy nie ma u Ciebie znaczenia, jak by był walnięty to by był problem z tym żeby wogóle skrzynia nie redukowałą, spróbuj go odłączyć to zobaczysz jaki bedzie efekt. Jak skrzynia szarpie przy redukcji to problem jest po stronie skrzyni raczej, braki oleju, zużycie sprzęgła. Sprawdżź prawidłowo stan oleju w skrzyni.
Wlasnie problem jest taki,ze auto traci moc i trzeba dusic pedal,zeby wogole przyspieszalo i strasznie sie wtedy muli,szczegolnie z niskich obrotow i wtedy skrzynia nie chce wcale redukowac a jak wreszcie zredukuje to szarpnie.Olej wymieniony wg instrukcji ZF tak ze na 100 procent jest stan ok.Biegi zmieniaja sie ok tylko przy redukcji szarpnie czasem i to wlasciwie tylko z 5 na 4 ale nie zawsze tylko w czasie tych spadkow mocy.Nieraz przycisne pedal i od razu zredukuje gladko a nieraz cisne i czuje,ze juz dawno powinien zmienic i wtedy juz wiem,ze zaraz szarpnie i wtedy ujme gazu i jeszcze raz delikatnie nacisne i zredukuje bez szarpniecia.Gdy zmienie recznie z D na 4 redukuje idealnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.