Skocz do zawartości

czy to koniec wtrysku ? td


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam dzieje sie tak auto do 80 km/h idzie dobze pózniej czuje jak by spadek mocy i nie idzie a jak mam sie rozpędzic z 100 do 140 to juz maskara niema mocy . dzisaj bylo tak jade 100 pedal w podlodze naGLE czuje auto dostalo mocy i pochwili zwonu sie zmulilo . :duh:
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
Opublikowano
filtry nowe , wezyki przelewowe tez nowe wiec niema wycieków:)
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
Opublikowano
no powiedzmy ze jak depne mocno to sadza zostaje:) ale od początku obroty na luznie mam zaduze 900 :/ niewiem czemu wtrysk sterujący ciek ale zaklejiłem go i jest ok , turbina stego co wiem i mi mówiono to pracuje dobze , auto pali normalnie miasto 10 , słyszałem ze w td mozna podkrecic go na pompie ?
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
Opublikowano
no raczej napewno jestd podkrecony ale czemu przy 100 taki zmulony?
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
Opublikowano
eh ja to ***** niemam sil nato i kasy bo ja bym to zrobil ale ładowac w koszty i dalaj będzie zle niemam komu zostwic auto zeby mi to zrobil
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
  • Członkowie klubu
Opublikowano
wez odepni kable od przepływki słyszałem ze tak mozna sprawdzic wtedy auto powinno normalnie jechac ale jakie to kable i gdzie to niewiem :/ niech innni sie wypowiedza na ten temat bo moja wiedza sie tu konczy :(

pozdrawiam

 

Witam

 

TheSting możesz wskazać gdzie jest przepływka??

 

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/524td-M21/ECE/L/M/1991/08/mg-11/ill-11_0864/

 

wydaje mi się że 524td nie ma przepływki tylko zawór AGR

 

oizo_pl sprawdź szczelność dolotu powietrza, od turbiny po kolektor ssący

powyższy link powinien Ci sie przydać

 

Pozdro

003.jpg
Opublikowano

ja bym Ci radzil podlaczyc sie pod kompa, bo jesli masz 900 obrotow jalowych to raczej ktos sie bawil nastawnikiem, a tego nie ustawic wlasciwie na oko.

 

u mnie przyczyna braku mocy byl wlasnie przestawiony nastawnik (mialem ok. 1000 obr jalowych), przerwany przewod od czujnika temperatury powietrza w kolektorze i potencjometr gazu dzialal tylko na 75% zakresu.

moja leciala tylko 150 i nic wiecej, ledwo sie bujala. po naprawie nie moglem sie nacieszyc moca ;p z latwoscia 190 leciala.

 

wszystko mi wykazalo na kompie.

 

EDIT: m21d24 nie ma przeplywki.

nr 22 na linku, ktory dal bosy77 to wlasnie ten czujnik, wchodzi od dolu kolektora.

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.