Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich... tak jak napisałem w temacie mam problem z moim BMW a mianowicie mam kilka rzeczy do naprawy i chciałbym porady co i jak najlepiej wymienic... Wymienie sprawy w punktach :] :

1. Stukanie w komorze silnika po odpaleniu silnika, gdy sie silnik rozgrzeje stukanie ucicha... podejrzewam ze to popychacze... ile bedzie mnie kosztowała ewentualna wymiana i jakiej firmy kupic? słyszałem ze firma MOTIVE jest dosc dobra i ceny maja dosc normalne...

2. Delikatne falowanie obrotów silnika w dolnym zakresie obrotów... i do tego gdy silnik jest zimny przez chwile mam takie odczucie ze silnik chodzi na 3 cylindrach ale to dosłownie 2-3 sekundy potem jest ok... podejrzewam swiece... jakie doradzacie ?... teraz mam włozone NGK

3. Zauwarzyłem tez ze delikatnie cieknie mi olej na wyjsciu wału od skrzyni biegów... jak to usunąć i ile bedzie mnie to kosztowało...

 

No i to by było wszystko:P.... bardzo bym prosił o rade w tych sprawach... chce sie jak najszybciej pozbyc tych defektów i nie chce zeby mnie w warsztacie w "konia" zrobili :/... chce sam kupic czesci i dac mnechanikowi zeby mi je wymienił... sam nie posaiadam garazu i nie mam gdzie tego zrobic :(.... jeszcze raz bardzo prosze o szybka i konkretna odpowiedz

Pozdrawiam:)

Opublikowano

1. Stukanie w komorze silnika po odpaleniu silnika, gdy sie silnik rozgrzeje stukanie ucicha... podejrzewam ze to popychacze... ile bedzie mnie kosztowała ewentualna wymiana i jakiej firmy kupic? słyszałem ze firma MOTIVE jest dosc dobra i ceny maja dosc normalne...

 

A gdzie to słyszałeś??? Jeśli chodzi o popychacze to ja polecam SKC, lub INA.

MOTIVE jest to firma angielska produkująca raczej kiepskiej jakości zamienniki - wystarczy spojrzeć na ceny wałka rozrządu - 200zł na allegro.

 

Ode mnie to na tyle.

 

Pzdr,

Opublikowano

2. Delikatne falowanie obrotów silnika w dolnym zakresie obrotów... i do tego gdy silnik jest zimny przez chwile mam takie odczucie ze silnik chodzi na 3 cylindrach ale to dosłownie 2-3 sekundy potem jest ok... podejrzewam swiece... jakie doradzacie ?... teraz mam włozone NGK

 

jeśli chodzi o falowanie to silniczek krokowy.

Opublikowano

A gdzie to słyszałeś??? Jeśli chodzi o popychacze to ja polecam SKC, lub INA.

MOTIVE jest to firma angielska produkująca raczej kiepskiej jakości zamienniki - wystarczy spojrzeć na ceny wałka rozrządu - 200zł na allegro.

 

Ode mnie to na tyle.

 

Pzdr,

 

Czytałem na necie ze jest dosc dobra ale cena ich produktów jest duzo nizsza niz sie spodziewałem... chociazby taki popychacz... na allegro cenia sobie 25zl za sztuke tej własnie firmy... cos "zadziwiajaco mało"

 

A tak wogule to dzieki za odpowiedz, bede trzymał sie z dala od tej firmy... a w pozostałych sprawach dasz rade jakos doradzic ??

Opublikowano
Co do Motive to firma produkuje dobrej jakości zamienniki ale te na allegro to niestety raczej podróbki bo sorry 200 zł za wałek?? Jak u mnie w firmie po cenie zakupu mam go drożej?? Nie róbmy sobie jaj. Ewentualnie polecam czesci MVI
Opublikowano

Jeśli chodzi o stukanie wymiana popychaczy nic nie pomoże.

Ja wymieniłem wałek rozrządu popychacze i dźwigienki wszystko febi na zimnym jak stukało tak stuka tyle że na ciepłym trochę ucichło. Podobno trzeba wymienić jeszcze szklanki ale to chyba się wiąże ze zdjęciem głowicy a póki mi trzyma ciśnienie po 12 to nie chcę jej ruszać bo zdjąć to trzeba i ją zrobić a to dodatkowe koszta. Nie słyszałem jeszcze silnika m40 z przebiegiem któryby nie stukał.

Opublikowano
Jeśli chodzi o falowanie obrotów to mam to samo tyle, że jeżdżę na gazie i na gazie mi nie falują a tylko na benzynie jednak jak pojeżdżę na benzynie dłużej to i tu nie falują krokowy czyściłem i sondę zmieniłem ale nic nie pomaga więc jak się pozbędziesz falowania to chętnie się dowiem jak.
Opublikowano
Jeśli chodzi o stukanie wymiana popychaczy nic nie pomoże.

Ja wymieniłem wałek rozrządu popychacze i dźwigienki wszystko febi na zimnym jak stukało tak stuka tyle że na ciepłym trochę ucichło. Podobno trzeba wymienić jeszcze szklanki ale to chyba się wiąże ze zdjęciem głowicy a póki mi trzyma ciśnienie po 12 to nie chcę jej ruszać bo zdjąć to trzeba i ją zrobić a to dodatkowe koszta. Nie słyszałem jeszcze silnika m40 z przebiegiem któryby nie stukał.

 

Kolego nawet jak trzeba było by wymienić szklanki to nie musiał byś ściągać głowicy, ale puki co BMW nie opracował jeszcze M40 ze szklankami. Szklanki znajdziesz w M43.

 

piotrek_spr a jaki ty masz rodzaj silnika? M40 zy M43? Po 93roku były M43 na łańcuszku. Tam nie ma popychaczy.

 

Co do wycieku to nie wiem gdzie ci dokładnie może cieknąć ale jak na złączeniu skrzyni z silnikiem to przy wyjściu wału z bloku jest taki duży symering, chyba część nr9

 

http://bmwfans.info/original/E36/Lim/316i-M40/ECE/L/M/1992/03/mg-11/ill-11_1154/

Opublikowano

 

Kolego nawet jak trzeba było by wymienić szklanki to nie musiał byś ściągać głowicy, ale puki co BMW nie opracował jeszcze M40 ze szklankami. Szklanki znajdziesz w M43.

 

piotrek_spr a jaki ty masz rodzaj silnika? M40 zy M43? Po 93roku były M43 na łańcuszku. Tam nie ma popychaczy.

 

Możesz napisać jaśniej o co chodzi ze szklankami oraz popychaczami???

 

www.realoem.com/bmw/showparts.do?model= ... g=11&fg=25[/url]

 

na tym schemacie element 3 HYDR.VALVE PUSHROD - co oznacza w tłumaczeniu dosłownym - HYDRAULICZNY POPYCHACZ ZAWORU (zabrakło słowa dźwigienki zaworowej).

 

Pzdr

Opublikowano
Jeśli chodzi o stukanie wymiana popychaczy nic nie pomoże.

Ja wymieniłem wałek rozrządu popychacze i dźwigienki wszystko febi na zimnym jak stukało tak stuka tyle że na ciepłym trochę ucichło. Podobno trzeba wymienić jeszcze szklanki ale to chyba się wiąże ze zdjęciem głowicy a póki mi trzyma ciśnienie po 12 to nie chcę jej ruszać bo zdjąć to trzeba i ją zrobić a to dodatkowe koszta. Nie słyszałem jeszcze silnika m40 z przebiegiem któryby nie stukał.

 

Kolego nawet jak trzeba było by wymienić szklanki to nie musiał byś ściągać głowicy, ale puki co BMW nie opracował jeszcze M40 ze szklankami. Szklanki znajdziesz w M43.

 

piotrek_spr a jaki ty masz rodzaj silnika? M40 zy M43? Po 93roku były M43 na łańcuszku. Tam nie ma popychaczy.

 

Co do wycieku to nie wiem gdzie ci dokładnie może cieknąć ale jak na złączeniu skrzyni z silnikiem to przy wyjściu wału z bloku jest taki duży symering, chyba część nr9

 

http://bmwfans.info/original/E36/Lim/316i-M40/ECE/L/M/1992/03/mg-11/ill-11_1154/

Może i źle się wyraziłem ale popychacz pracuje pewnie w jakimś gnieździe i nie tylko popychacz się zużywa ale i te gniazdo też więc chodzi mi o te gniazdo, niektórzy na nie mówią szklanka, ale poprawcie mnie jeśli się mylę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.